[KIJK] Photosoepers!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Photosoepers!
Hi,
Ik heb sinds kort een eigen forum. Het is m`n aller eerste forum maar ik krijg een beetje hulp dus dan lukt het wel.
Wat vinden jullie van m`n lay-out en van de iconen? (Niet alle iconen zijn nog veranderd maar dat komt nog)
Binnenkort komen er veel Photoshop Tutorials erop als de [img] en tags het doen want daar hebben we een ... n.nl/rufes het word binnenkort een .nl forum
Ik heb sinds kort een eigen forum. Het is m`n aller eerste forum maar ik krijg een beetje hulp dus dan lukt het wel.
Wat vinden jullie van m`n lay-out en van de iconen? (Niet alle iconen zijn nog veranderd maar dat komt nog)
Binnenkort komen er veel Photoshop Tutorials erop als de [img] en tags het doen want daar hebben we een ... n.nl/rufes het word binnenkort een .nl forum
-
- Contacteer:
Ow, okee, want hij heeft het over de attachment mod, maar die zie ik nergens terug.
Er zitten nog enkele foutjes in:
- Bij weblijst in het menu wordt geen icoon geplaatst.
- De folderimages staan niet goed bij de achtergrond, eigenlijk zijn ze best wel lelijk...
- Er zitten twee vertaalfouten in de quick reply
Voor de rest, ik weet niet wie wat heeft gemaakt, maar iig wel wat lof voor de template, het ziet er wat blauw uit, maar er is een goed begin!
Er zitten nog enkele foutjes in:
- Bij weblijst in het menu wordt geen icoon geplaatst.
- De folderimages staan niet goed bij de achtergrond, eigenlijk zijn ze best wel lelijk...
- Er zitten twee vertaalfouten in de quick reply
Voor de rest, ik weet niet wie wat heeft gemaakt, maar iig wel wat lof voor de template, het ziet er wat blauw uit, maar er is een goed begin!
... Maar ik modereer (nog) niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Naah, don't like it.
Veelte kaal, en der is niet echt veel ge-photoshopt lijkt mij?
Veelte kaal, en der is niet echt veel ge-photoshopt lijkt mij?
[+] Isento at DeviantArt