[KIJK] DaMysterious

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DaMysterious
Contacteer:

DaMysterious

Bericht door DaMysterious » 26 dec 2004, 17:05

Alternatieve phpBB2 2.0.xx Styles, phpBB2 Plus 1.3 Styles, phpBB2 Plus 1.52 Styles, Coppermine Gallery Themes.

Tevens thuisbasis van phpBB2 PlusXS v1.0, phpBB2 PlusXS 1.0 Styles.

Volg mijn www-link om een kijkje te nemen.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 26 dec 2004, 18:13

Ziet er erg goed uit, door de achtergrondafbeelding gaat het scrollen alleen wat schokkerig. Je zegt dat je de stijl zelf hebt gemaakt, ik neem aan dat je een bestaande stijl als basis hebt gebruikt?

Bee

Bericht door Bee » 26 dec 2004, 19:35

Trouwens, die Premod van jouw, die heb ik thuis wel eens geprobeerd, en is voor een premod erg vlot :o .

Toen ik een paar weken geleden op jouw website kwam, had je een andere stijl, die vond ik prettiger, ik vind dit zo donker eigenlijk.
... Maar ik modereer (nog) niet.

DaMysterious
Contacteer:

Bericht door DaMysterious » 26 dec 2004, 23:57

Spambot schreef:Ziet er erg goed uit, door de achtergrondafbeelding gaat het scrollen alleen wat schokkerig. Je zegt dat je de stijl zelf hebt gemaakt, ik neem aan dat je een bestaande stijl als basis hebt gebruikt?
Oeps, je hebt gelijk. Ik ben vergeten te vermelden dat de style BlackWiddow II die je zag/ziet als je mijn site bezoekt een tijdje geleden door mij is ontworpen. De eerste versie heb ik ooit gemaakt om met phpBB2 Plus 1.3 samen te werken. Sinds die tijd is deze style meeverhuisd en geevanlueerd. Er is geen bestaande style als ontwerpbasis gebruikt voor BlackWiddow. BlackWiddow II maakt in tegenstelling to voorgaande versies mog maar karig gebruik van de alom bekende css-makup. De buitenschil is overwegend grafisch gerealiseerd.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 27 dec 2004, 00:16

Dan ziet het er gewoon erg goed uit :bier:

DaMysterious
Contacteer:

Bericht door DaMysterious » 27 dec 2004, 00:26

bee schreef:Trouwens, die Premod van jouw, die heb ik thuis wel eens geprobeerd, en is voor een premod erg vlot :o .
Wat het resultaat is van twee jaar ervaring met diverse Plus versies. Ik heb consequent alles weggelaten wat onnodige sql-bewerkingen veroorzaakt, zonder iets te kort te doen aan functionaliteit. Ook is veel balast weggelaten die geen meerwaarde heeft op het functioneren van een site. Let wel dat phpBB2 PlusXS v1.0 op persoonlijke keuzes en ervaringen berust. Iemand anders wil wellicht meer of juist nog minder mods aan boord. Je zult wel op hebben gemerkt dat toplastige premods niet mijn voorkeur hebben.
bee schreef: Toen ik een paar weken geleden op jouw website kwam, had je een andere stijl, die vond ik prettiger, ik vind dit zo donker eigenlijk.
De style zal wel dezelfde zijn geweest, je zag de kerstversie (inmiddels opgeslagen tot volgend jaar) als je recent bent wezen kijken. BlackWiddow II is de huisstyle van DaMysterious. Ik heb voor deze 'donkere' style gekozen omdat tegen het grijsachtige geheel de style-advertenties uitstekend in het oog vallen.

Bovendien kun je als geregistreerd gebruiker altijd van style verwisselen middels de style-changer of in je profiel. Momenteel kun je kiezen uit meer dan vijftig verschillende grafische opmaken, waarvan er ongeveer vijfentwintig door mij zijn gerealiseerd. De meesten heb ik recentelijk beschikbaar gemaakt voor gebruik met phpBB2 2.0.11.

Gesloten