Leden

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gameplayer

Leden

Bericht door Gameplayer » 31 mar 2004, 19:40

Hallo,
Ik heb ff een probleempje ik heb eigenlijk geen weinig op mijn forum. Nu vind ik dat niet zo vreemd want wie word er nou lid van een forum met maar een paar leden. Dus als je een hoop leden heb krijg je nog meer leden. Hier voor moet je dus al een hoop leden hebben :?
moet ik dan mesen die ik ken gewoon vragen lid te worden terwijl ze niks van het oonderwerp weten of willen weten of moet ik gewoon zelf 20 IDs aan maken ? Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ?

mosymuis
Contacteer:

Re: Leden

Bericht door mosymuis » 31 mar 2004, 19:53

Gameplayer schreef:of moet ik gewoon zelf 20 IDs aan maken ?
Dát zou ik iig niet doen, staat erg zielig als het uitkomt.

En lees P.T.'s tuturial eens:
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=25

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 31 mar 2004, 19:57

zorg gewoon dat je forum aantrekkelijk is.
wat promotie en de leden komen dan wel. (vooral mosymuis, die is van elk forum onderhand lid volgens mij ;))

abcde

Bericht door abcde » 31 mar 2004, 20:12

Misschien kan je een refferal mod instaleren dan krijgen de bezoekers zin om anderen lid te maken, werkte bij in het begin heel goed, 6 nieuwe leden in 2 dagen. Ik heb dit refferal systeem gekoppeld aan het Cash systeem dus mensen krijgen punten als ze iemand lid maken en die punten kunnen ze weer in de Store (ook aparte mod) weer omruilen tegen andere dingen, en dat werkte bij mij goed, maar nu momenteel effe minder.
Bijna 1500 posts!

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 31 mar 2004, 20:14

abcde schreef:werkte bij in het begin heel goed, 6 nieuwe leden in 2 dagen
Eh, nou nou ;)

En persoonlijk vind ik referral systemen nogal flauw, ik zou het iig nooit aan mijn leden vragen om zoveel mogelijk mensen aan te laten melden. Daar moet je als admin maar zelf voor zorgen, vind ik. En als de leden het naar hun zin hebben vertellen ze het vanzelf wel door, daar heb je geen enkele aanpassing voor nodig.

abcde

Bericht door abcde » 31 mar 2004, 20:19

mosymuis schreef:
abcde schreef:werkte bij in het begin heel goed, 6 nieuwe leden in 2 dagen
Eh, nou nou ;)

En persoonlijk vind ik referral systemen nogal flauw, ik zou het iig nooit aan mijn leden vragen om zoveel mogelijk mensen aan te laten melden. Daar moet je als admin maar zelf voor zorgen, vind ik. En als de leden het naar hun zin hebben vertellen ze het vanzelf wel door, daar heb je geen enkele aanpassing voor nodig.
Tja, maar er zijn leden die dat leuk vinden en die zoveel mogelijk nieuwe leden willen toevoegen, dus waarom niet, ik vraag er niet om de persoonlijke link staat in het profiel en hij staat niet niet opdringerig, vind ik. :thumb:

(Als je hem in werking wilt zien: link in mijn handtekening klikken en dan het demo account starten: gebruikersnaam: demo_test wachtwoord: test_demo)
Bijna 1500 posts!

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 31 mar 2004, 20:20

abcde schreef:Als je hem in werking wilt zien
Ik ken 'm, anders geef ik er mijn mening niet over... ;)

abcde

Bericht door abcde » 31 mar 2004, 20:21

mosymuis schreef:
abcde schreef:Als je hem in werking wilt zien
Ik ken 'm, anders geef ik er mijn mening niet over... ;)
Dat dacht ik al maar als anderen hem willen zien het kan gerust................... :wink:
Bijna 1500 posts!

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 31 mar 2004, 21:27

Referral wat doet die dan?
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 31 mar 2004, 21:32

zelfde als dat je ooit bij andere dingen op sites hebt (vooral van die banner exchanges).
je kunt iemand laten registreren zodat jij bijv. punten krijgt omdat iemand zich registreert met jouw link.

robert_waanders
Contacteer:

Bericht door robert_waanders » 31 mar 2004, 22:04

ik vindt het altijd erg jammer als je op die manier leden moet gaan trekken.. Dit zijn natuurlijk geen leden die erg actief gaan worden op je forum...

Robert
"Qua patet orbis, visito Roberto forum est"

http://www.modelbouwforum.nl

abcde

Bericht door abcde » 31 mar 2004, 22:11

robert_waanders schreef:ik vindt het altijd erg jammer als je op die manier leden moet gaan trekken.. Dit zijn natuurlijk geen leden die erg actief gaan worden op je forum...

Robert
Nou dat klopt niet helemaal, de helft is redelijk actief maar ja het is niet mijn enige manier van promoten.
Bijna 1500 posts!

Gameplayer

Bericht door Gameplayer » 02 apr 2004, 07:13

Ik denk dat ik gewoon zal moeten wachten

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 02 apr 2004, 09:00

P.T. schreef:zorg gewoon dat je forum aantrekkelijk is.
wat promotie en de leden komen dan wel. (vooral mosymuis, die is van elk forum onderhand lid volgens mij ;))
Volgens mij ook! :lol:

Podium4

Bericht door Podium4 » 02 apr 2004, 09:03

Het probleem is gewoon dat je je niet kunt onderscheiden...
Je hebt nu een standaard forum op het mateloos irriterende lycos... het onderwerp is photoshop... nu moet je maar 'ns proberen één reden te geven waarom ik zou lid moeten worden van jouw forum ipv http://www.pspforum.nl
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Gameplayer

Bericht door Gameplayer » 02 apr 2004, 13:09

podium4 schreef:Het probleem is gewoon dat je je niet kunt onderscheiden...
Je hebt nu een standaard forum op het mateloos irriterende lycos... het onderwerp is photoshop... nu moet je maar 'ns proberen één reden te geven waarom ik zou lid moeten worden van jouw forum ipv http://www.pspforum.nl
Omdat je op mijn forum niet alleen photoshop hebt maar ook html en javascript dus je hebt meerder dingen in 1 :bier:

abcde

Bericht door abcde » 02 apr 2004, 15:24

Ja, maar hij bedoelt aan de lay-out, de soort stijlen en etc., want er zijn heel veel site's die javascript html en photoshop als onderwerp hebben.
Bijna 1500 posts!

Gameplayer

Bericht door Gameplayer » 02 apr 2004, 16:30

abcde schreef:Ja, maar hij bedoelt aan de lay-out, de soort stijlen en etc., want er zijn heel veel site's die javascript html en photoshop als onderwerp hebben.
Ja ban alleen bang als ik hem verander dat het dan erg onprofesioneel over komt

Stef

Bericht door Stef » 02 apr 2004, 17:37

Hoezo? Als je een goede Photoshopper bent zal je niet onproffestioneel overkomen hoor. :wink:

Gameplayer

Bericht door Gameplayer » 02 apr 2004, 17:48

laten we dat maar hopen dan :roll:

Gesloten