PHP Editor
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PHP Editor
Hallo,
Bestaat er ook een PHP Editor waarmee ik net zo kan werken als Frontpage? Dus ik wil graag de .php pagina aanpassen maar ook een voorbeeld bekijken! Met welke Editor kan dit?
Bestaat er ook een PHP Editor waarmee ik net zo kan werken als Frontpage? Dus ik wil graag de .php pagina aanpassen maar ook een voorbeeld bekijken! Met welke Editor kan dit?
- Carlo Claessen
scream weaver
oeps
dream weaver kan dit, zoek op phpbb.com en je vindt een manier om een wysiwyg te krijgen bij phpBB, dit houdt niet in dat dreamweaver het doet zoals het moet, er blijft nog zelf edit werk bestaan en verplaatsen
oeps
dream weaver kan dit, zoek op phpbb.com en je vindt een manier om een wysiwyg te krijgen bij phpBB, dit houdt niet in dat dreamweaver het doet zoals het moet, er blijft nog zelf edit werk bestaan en verplaatsen
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Klopt niet helemaal Carlo... je kunt inderdaad via een trucje tpl bestanden inladen in dreamweaver... maar dan is dreamweaver nog geen php-editor... je kun wel php bestanden laden in dreamweaver, maar het enige verschil met kladblok is dan dat dreamweaver mooie kleurtjes geeft aan de code...carloclaessen schreef:scream weaver
oeps
Als je php wysiwyg wil editten moet ik je teleurstellen... echter je kunt op je eigen pc wel een phpBB forum draaien en daardoor dus heel snel jouw veranderingen in de code opmerken... Zoek daarvoor op dit forum en via google ff naar easyphp
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Easyphp is dat niet dat programma dat in een keer apache + mysql + php en phpmyadmin erop knalt?podium4 schreef:Klopt niet helemaal Carlo... je kunt inderdaad via een trucje tpl bestanden inladen in dreamweaver... maar dan is dreamweaver nog geen php-editor... je kun wel php bestanden laden in dreamweaver, maar het enige verschil met kladblok is dan dat dreamweaver mooie kleurtjes geeft aan de code...carloclaessen schreef:scream weaver
oeps
Als je php wysiwyg wil editten moet ik je teleurstellen... echter je kunt op je eigen pc wel een phpBB forum draaien en daardoor dus heel snel jouw veranderingen in de code opmerken... Zoek daarvoor op dit forum en via google ff naar easyphp

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.