Moderator andere nickname dan gewone gebruiker
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderator andere nickname dan gewone gebruiker
Ik word van een deel van een (nog erg jong) forum binnenkort waarschijnlijk moderator, en er is op dat forum een discussie gaande over de volgende stelling:
- Een gebruiker op het forum die ook modereert zou 2 nicknames moeten hebben. De ene nickname wordt gebruikt voor "gewone" berichten, dus als hij spreekt op persoonlijke titel. De andere nickname wordt gebruikt als hij spreekt als moderator.
Zijn jullie voor of tegen deze stelling? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom niet?
Hans Kamp.
- Een gebruiker op het forum die ook modereert zou 2 nicknames moeten hebben. De ene nickname wordt gebruikt voor "gewone" berichten, dus als hij spreekt op persoonlijke titel. De andere nickname wordt gebruikt als hij spreekt als moderator.
Zijn jullie voor of tegen deze stelling? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom niet?
Hans Kamp.
Er is kort geleden een voorstel op het forum gedaan om moderatorberichten te beginnen met "Moderator aan" (alsof het een soort modus of tag is {heeft hierover twijfels} ).Larz schreef:Op mijn board doe ik de mod-berichten in rood en mijn gewone tekst in de standaardkleur(werkt wel goed, al zeg ik het zelf...)
- WebSiteNet
- Contacteer:
sommige mensen posten hier een lang bestand. Ik verzin elke keer iets anders om het te laten merken dat dat (een beetje) omslachtig is:
Ik vind het zelf wel orgineel omdat het template systeem van phpbb zo in elkaar zit. 
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN edited_by_webdev -->
Waarom post je lange bestanden? Moet je uren zoeken naar het volgende bericht....
<!-- END edited_by_webdev -->