Ik gebruik nu access op mijn forum van schoool... Dat komt omdat de installer van phpBB vastloopt bij laden als ik MySQL gebruik... Als ik access gebruik draat mijn forum toppie!!!! :thumb: Komt het doordat MySQL de volgende hard/software niet goed aankan zo?
Pentium II 266
64 MB RAM
Win98(het is maar een geluk dat ik apache hier op kreeg...)
Maar, toppie!!!! Mijn klas zal donderdag het beste forum zien, gemaakt met de beste forum-software... Als jullie commentaar hebben, zeg het dan... Zoals: Access is zao slecht als wat...
Access gebruiken?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Bas
- Contacteer:
Access gebruiken?
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Re: Access gebruiken?
Op zo'n computer had ik het zelfde problemen. apache 2 draait niet zo lekker onder win98. Apache 1 wel. En mysql heeft geen slechte pc nodig om te draaien. Ik heb op mijn werk pc Amd AthlonXP 1800+ en dat werkt niet echt lekker samen.bast schreef:Pentium II 266
64 MB RAM
Win98(het is maar een geluk dat ik apache hier op kreeg...)
- Bas
- Contacteer:
Maar het forum draait nu... Ik ben het enige lid daar... En als ik registreer loopt ie vast bij het laden... Dit gebeurt ook bij een pb sturen... Als ik dan op Stoppen klik is het bericht verstuurd of de gebruiker geregistreerd, maar geen mailtje verstuurd... SMTP staat uit, en ik heb het ook geprobeerd met SMTP aan...
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
Dat zou haast onmogelijk zijn, want de enige software die erop kan == apache/Php... SMTP werkt wel op mijn eigen computer(die gebruikt alleen een iets nieuwere versie van php: 4.3.4RC2-Module tov 4.3.3-CGI)