Nieuw hier

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bullseye

Nieuw hier

Bericht door bullseye » 20 nov 2003, 18:21

Hallo ik ben Agnes kom uit amsterdam en heb op het moment een forum waar ik niet veel mogelijkheden mee heb ik heb sinds 12 oktober dat forum en al 40 leden die actief zijn en graag zelf foto's kunnen uploaden omdat de meeste niet weten hoe het anders moet.
Nou wil ik heel graag een phpbb forum maken heb bij messageboard een gratis forum vast om te kijken hoe die werkt en wou die upgraden naar een premium forum 55 euro per jaar.
Nu heb ik zelf een domeinnaam bij planet die ik graag wil gebruiken en nu wil ik graag wat tips wat ik het beste kan doen.
Ik ben namelijk niet bekend hiermee maar leer wel snel als ik iets eenmaal doorheb. :roll:
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb en hoop dat ik mijn vraag in het juiste topic heb geplaatst en dat iemand mij adviseren wilt.
Ik dacht dus zelf die premium te nemen omdat ik niet veel verstand van pc's heb en die door te routeren naar me eigen domeinnaam.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 nov 2003, 18:54

Heb je ook hosting er bij? zo ja, instaleer een nieuwe versie van phpbb er op en een back-up over zetten (genoeg info er over via de zoek functie) en klaar

Gesloten