Poll uitzetten?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Wilbert
Contacteer:

Poll uitzetten?

Bericht door Wilbert » 25 okt 2003, 18:43

Goedendag dames en heren.

Als eerste wil iedereen hartelijk danken voor hun support en vooral het PHPbb Support theam :thumb: Zeer goed werk wat zij verichten.

Maar in dit eerste berichtje van mij heb ik een vraagje (hoe kan het ook anders) Via de zoek funktie's kan ik er niet uit komen.

Mijn vraag is:
Hoe zet ik de pol uit?
Ik lees in meerdere draadjes dat de pol het niet (goed) doet. En iedereen wil hem ombouwen enzo. Maar ik wil hem liever (er)uit hebben. Dus dat het bij het maken van een berichtje geen Poll gedeelte eronder staat. Nu kan iedereen een pol starten.

Nu zie ik tot mijn stomme verbazing dat hij het hier ook niet doet! dus het moet kunnen. Graag jullie reactie.
Overigens heb ik PHPbb 2.0.6 En het werkt PERFECT. (op de testserver gaat het inloggen niet geheel goed maar dat is een later probleem, en is ook nog niet belangrijk)
Met vriendelijke groet,
Wilbert Hendriks http://forum.wilqui.com

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 25 okt 2003, 19:01

Ik heb die dingen nog nooit gehoord. het werkt gewoon goed!
Als je het er uit wil hebben, moet je de forum permissies zo instellen sta niemand een poll kan aanmaken.(gewoon op admin zetten)

Voor dat inlog probleem: Kijk in het admin panneel eens bij configuratie en kijk of de server name en het script path goed staan.

Wilbert
Contacteer:

Bericht door Wilbert » 25 okt 2003, 19:38

Webdev.

Hartelijk dank voor jou reactie. Inderdaad werkt het wel door de permissie op ADMIN te zetten.
Dit had ik voorheen ook geprobeerd, maar op een of andere manier werkte dat niet bij mij?

Wat mij opviel is dat als ik uitlog als ADMIN en opnieuw inlog als Wilbert(gewone gebruiker) er soms het adminpanel link onder in beeld verscheind. Als ik hier op klik moet ik weer inloggen. Ik denk dat het te maken heeft met mijn tempfiles? of cookies? blijkbaar zag ik op deze manier dus ook een pollscherm onder mijn "gebruiker" berichtscherm....
Ik heb de cookie's en geheugen gewist en nu werkt het wel goed.

Bedankt. :thumb:

Ik bedoelde het absolut niet negatief dat de polls niet goed werkte. Ik bedoelde ermee dat er hier verschillende draadjes lopen van mensen die hun poll op een andere manier willen laten werken. Ik heb het wat raar geschreven. Mijn excuus.

wat betrefd het inloggen op de thuisserver.
Het gehel forum werkte perfect. Alleen ik kon het inloggen omzijlen....
Ik kreeg steets een melding dat het adres niet bestond. Klikte ik op de link naar het forum stond ik wel weer ingelogd?
Door jou reactie ben ik met de server naam gaan spelen. Met mijn stomme kop het ik mijn webdomeinnaam adres ingevuld inplaats van /localhost/

Stom stom stom. :oops: Maar nu werkt het prima op de thuisserver.

Maar nogmaals. Ik ben maar een beginner met PHPbb, apache, php en Mysql. dus ik moet nog niet te veel willen en kunnen.

Mijn dank is zeer groot.
Met vriendelijke groet,
Wilbert Hendriks http://forum.wilqui.com

Gesloten