ie en scripts
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

opmerkingen met een waarheidsgehalte van nul komma nul maken ookmosymuis schreef:surfen met IE is altijd een risico

cookiedomein : http://www.skylinecity.info
cookienaam : phpbb2mysql
cookiepad : /forum/
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Ben jij de talloze security upgrades voor IE en Outlook vergeten? En die fijne scriptondersteuning die VBScript en Javascript toelaat om cd-rom laatjes en honderden popups te openen? Noem ik niet bepaald veilig hoor...Budweiser schreef:opmerkingen met een waarheidsgehalte van nul komma nul maken ookmosymuis schreef:surfen met IE is altijd een risico
geen idee... windows heeft zo eens in de zoveel tijd een update nodig en ook in ie komen wel es dingen die men van te voren niet gezien had. Ik geloof nooit dat dit met browsers als mozilla e.d. zo heel erg veel veiliger is... ook die zullen zo nu en dan nog wel es een updateje makenmosymuis schreef: Ben jij de talloze security upgrades voor IE en Outlook vergeten?
als dat dingen zijn die kunnen, dan is de verklaring daarvoor heel simpel. De scripttaal is er dan voor geschreven om dat te kunnen. over het nut van de dingen kunnen we nog uren doordiscussieren, maar als het niet had gemogen, had het ook niet gekund lijkt mij. javascript en vbscript hebben vele functies waar je ook goed misbruik van kan maken, en als er dan iemand is die daar misbruik van maakt, geef dan niet de schuld aan IE omdat ie de dingen zo weergeeft zoals ie het volgens het script weer hoort te gevenEn die fijne scriptondersteuning die VBScript en Javascript toelaat om cd-rom laatjes en honderden popups te openen? Noem ik niet bepaald veilig hoor...

-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Ik zie niet in wat het ondersteunen van VBScript voor nut heeft in een browser, zeker als het gebruikt kan worden om je cd-speler aan te spreken. En het openen van honderden popups en het laten bewegen van het browserscherm is rondweg belachelijk, ik ben blij dat je in Mozilla de mogelijkheid hebt om dit uit te schakelen. Dit zijn ook typische functies die Microsoft in het leven heeft geroepen...Budweiser schreef:als dat dingen zijn die kunnen, dan is de verklaring daarvoor heel simpel. De scripttaal is er dan voor geschreven om dat te kunnen. over het nut van de dingen kunnen we nog uren doordiscussieren, maar als het niet had gemogen, had het ook niet gekund lijkt mij. javascript en vbscript hebben vele functies waar je ook goed misbruik van kan maken, en als er dan iemand is die daar misbruik van maakt, geef dan niet de schuld aan IE omdat ie de dingen zo weergeeft zoals ie het volgens het script weer hoort te gevenEn die fijne scriptondersteuning die VBScript en Javascript toelaat om cd-rom laatjes en honderden popups te openen? Noem ik niet bepaald veilig hoor...
nouja, of het nut heeft, lijkt me wel anders was de taal niet geschreven toch? als het geen nut zou hebben, wie zou je de schuld dan moeten geven, de maker van de browser? of de schrijver van het script?Ik zie niet in wat het ondersteunen van VBScript voor nut heeft in een browser,
dat is idd een beetje een behoorlijk kansloze optie van het geheel jazeker als het gebruikt kan worden om je cd-speler aan te spreken.
de mogelijkheid is er in beide scripts om een popup te openen... dat er mensen zijn die daar misbruik van maken, tja... nogmaals, in mijn ogen is dat te wijten aan de scriptschrijver.En het openen van honderden popups
mwah, de een vindt het belachelijk, de ander grappig... functioneel is het idd niet, daar kunnen we het over eens zijn.en het laten bewegen van het browserscherm is rondweg belachelijk
dat is absoluut wel een pluspunt ja, mischien een ideetje voor bill om een dergelijk iets ook es in te bouwen?ik ben blij dat je in Mozilla de mogelijkheid hebt om dit uit te schakelen.
ik betwijfel het.... eerder onzin die een ander bedacht heeft waar bill nie zo op voor bereid was....Dit zijn ook typische functies die Microsoft in het leven heeft geroepen...
VBScript is niet bedoeld voor het web. Dat probeer ik ermee te zeggen.Budweiser schreef:nouja, of het nut heeft, lijkt me wel anders was de taal niet geschreven toch? als het geen nut zou hebben, wie zou je de schuld dan moeten geven, de maker van de browser? of de schrijver van het script?Ik zie niet in wat het ondersteunen van VBScript voor nut heeft in een browser,
Nee, ome Bill heeft een boel typische javascript functies het leven geroepen die officieel niet ondersteund worden. Dit is ook de reden dat ze in Netscape/Mozilla niet werken...Budweiser schreef:ik betwijfel het.... eerder onzin die een ander bedacht heeft waar bill nie zo op voor bereid was....Dit zijn ook typische functies die Microsoft in het leven heeft geroepen...