Berichten Verwijderen

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
PaulusB
Berichten: 604
Lid geworden op: 18 mei 2006, 09:26

Berichten Verwijderen

Bericht door PaulusB » 04 dec 2007, 19:11

In hoevere ben ik verplicht berichten teverwijderen van een forum waar ik eigenaar van ben. Als een gebruiker daarom vraagt omdat hij een slechte dag heeft. Waar door velen velen berichten onlogish worden. Omdat je bepaalde topics gewoon hele aanknoop punten verdwijnen. Wat zegt de NL wet daarover :?:

ALvast dank.

Mvg Paul

PaulusB
Berichten: 604
Lid geworden op: 18 mei 2006, 09:26

Re: Berichten Verwijderen

Bericht door PaulusB » 04 dec 2007, 19:14

Tevens ook bepaalde downloads die hij geplaatst heeft maar ook weer van een andere site heeft gejat.

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Re: Berichten Verwijderen

Bericht door lifeguard » 04 dec 2007, 19:54

Je bent tot niks verplicht.
Jouw forum, hij heeft alles vrijwillig geplaats!

Laat hem een boom gaan knuffelen tot hij zich weer goed voelt.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: Berichten Verwijderen

Bericht door Lucas » 04 dec 2007, 20:06

Het blijft een beetje een vage scheidslijn.

Officieel gezien is de tekst van jou.
MijnPrivacy schreef:Als u als forumlid geregeld ook gegevens of uitspraken plaatst op een forum, dan verleent u de houder van de website eigenlijk uw toestemming om die gegevens of uitspraken op zijn forum te plaatsen.
PhpBB FAQ Nederlandse vertaling schreef:Je gaat ook akkoord met het feit dat "{[Site]}" het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat je informatie in onze database wordt opgeslagen.
Dit wil dus zeggen dat jij ermee mag doen wat je wilt. Nu is het alleen zijn/haar uitspraak, en zitten er in verband met auteursrechten wel een paar haken en ogen aan. De gebruiker mag vragen tot verwijdering, maar meer niet....gezien er toestemming is gegeven dat de informatie in de database van jou is opgeslagen en je daardoor gemachtigd bent te doen met de uitspraak wat je wilt.

Gebruikersavatar
marian0810
Berichten: 1974
Lid geworden op: 09 apr 2007, 10:24
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Berichten Verwijderen

Bericht door marian0810 » 04 dec 2007, 22:29

Hmm... er is ook nog zoiets als de wet op de privacy. Als het om persoonlijke informatie van die gebruiker gaat dan moet je het wel weghalen geloof ik.

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: Berichten Verwijderen

Bericht door Lucas » 05 dec 2007, 08:08

marian0810 schreef:Hmm... er is ook nog zoiets als de wet op de privacy. Als het om persoonlijke informatie van die gebruiker gaat dan moet je het wel weghalen geloof ik.
Dat voorstel is er nog niet doorheen, meen ik. Volgens mij hoeft dat nu nog niet. :ugeek:

Gesloten