ALvast dank.
Mvg Paul
MijnPrivacy schreef:Als u als forumlid geregeld ook gegevens of uitspraken plaatst op een forum, dan verleent u de houder van de website eigenlijk uw toestemming om die gegevens of uitspraken op zijn forum te plaatsen.
Dit wil dus zeggen dat jij ermee mag doen wat je wilt. Nu is het alleen zijn/haar uitspraak, en zitten er in verband met auteursrechten wel een paar haken en ogen aan. De gebruiker mag vragen tot verwijdering, maar meer niet....gezien er toestemming is gegeven dat de informatie in de database van jou is opgeslagen en je daardoor gemachtigd bent te doen met de uitspraak wat je wilt.PhpBB FAQ Nederlandse vertaling schreef:Je gaat ook akkoord met het feit dat "{[Site]}" het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat je informatie in onze database wordt opgeslagen.
Dat voorstel is er nog niet doorheen, meen ik. Volgens mij hoeft dat nu nog niet.marian0810 schreef:Hmm... er is ook nog zoiets als de wet op de privacy. Als het om persoonlijke informatie van die gebruiker gaat dan moet je het wel weghalen geloof ik.