PHPBB3 en mods

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hans Kamp
Berichten: 470
Lid geworden op: 17 jan 2004, 08:39
Locatie: Enschede

PHPBB3 en mods

Bericht door Hans Kamp » 14 mei 2007, 21:43

Hoe gaat PHPBB3 met mods om? Bestaan ze nog steeds uit een tekstbestand met instructies voor de (menselijke) installeerder en eventueel extra bestanden die moeten worden ge-upload, etc.? Of gaat het installeren van mods nu automatisch via een apart panel?

Ik heb overigens een subdirectory aangemaakt op mijn domein en de testforum met PHPBB3 met succes geïnstalleerd. Ik denk dat het systeem een erg goed systeem zal zijn, als het als een volledige, voldoende bugvrije versie vrijgegeven wordt (niet langer beschouwd als een beta- of RC-versie). De installatie gaat gemakkelijker dan met PHPBB2, en ik ondervond nergens problemen.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: PHPBB3 en mods

Bericht door Stef » 14 mei 2007, 21:52

Praten over phpBB3 kan hier...
Hans Kamp schreef:Bestaan ze nog steeds uit een tekstbestand met instructies voor de (menselijke) installeerder en eventueel extra bestanden die moeten worden ge-upload, etc.? Of gaat het installeren van mods nu automatisch via een apart panel?
Men zal gebruik moeten maken van ModX; dat is nog altijd niet geheel automatisch. Maar wel een stap naar iets beters.

http://www.phpbb.com/mods/modx/

Gesloten