[phpBB.nl] Links in parrent window?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

[phpBB.nl] Links in parrent window?

Bericht door Ger » 13 apr 2007, 13:52

Support Template
  • Wat is het probleem? interne links in parrent window op phpBB.nl?
    Adres van je forum: http://www.phpbb.nl ;)
Overige opmerkingen:
Ik dacht dat er een apart draadje over phpBB.nl zelf was, maar ik kan het niet vinden. Excusé als dit verkeerd staat dus.

Enniewee: ik ben bezig met een FAQ voor Folding@Home bij Wetenschapsforum. Deze wil ik ook plaatsen op phpBB.nl en Computer!Totaal forum. Op zich geen probleem natuurlijk. Maar de FAQ bestaat uit 27 vragen en antwoorden, een behoorlijke waslijst dus. Pak 'm beet 8-10 A4'tjes als je het zou uitprinten. Bij WSF maak ik straks een inhoudsopgave met postlinks naar de antwoorden. Dat kan daar makkelijk, in Invision hebben we ingebouwd dat je met [post=###]-tags kunt linken terwijl je in hetzelfde venster blijft (target="_self").

Bij mijn weten is een mogelijkheid om in het parrent window te linken niet in phpBB ingebouwd. Maar aangezien er tig modifications op phpBB.nl zijn ingebouwd vraag ik me af of jullie hier iets voor hebben gemaakt?

Zoniet, hebben jullie dan liever 1 lap tekst of alles in een apart scherm laten openen? Of anders puur een link naar de FAQ op WSF?

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 13 apr 2007, 14:26

Ik denk dat er eerst de vraag op zal komen of dat het wel iets is wat je hier moet gaan posten. Er zijn wel wat mensen hier die het project ondersteunen, dat wil nog niet zeggen dat er complete handleidingen en weet ik veel wat allemaal gepost moeten worden.

We zijn een phpBB forum en willen dat ook graag blijven! :)

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 14 apr 2007, 09:46

Doe maar gewoon een linkje naar die andere site, want google houd niet van dubbele content ;) en we zijn geen fold-site ;)

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 14 apr 2007, 11:15

Die mogelijheid is er niet, het is ook niet nodig al die inhoud op dit forum te plaatsen. Een linkje is voldoende.

Gesloten