Inlogaccount van website combineren met phpBB2

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rvoorneveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2007, 09:19

Inlogaccount van website combineren met phpBB2

Bericht door rvoorneveld » 26 feb 2007, 09:35

Ik ben op zoek naar een script waarmee ik alle accounts die ik heb op mijn website kan laten combineren met het forum. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Ik zal proberen duidelijk uit te leggen wat ik bedoel.

Ik heb een website, namelijk een website waar er wijnen worden verkocht. Elke dag wordt er 1 unieke wijn aangeboden. Op de website is het mogelijk om een eigen account aan te maken. Dit account heeft als voordeel dat er een smaakprofiel kan worden opgegeven. N.a.v. dit smaakprofiel wordt er dagelijks een mailtje verstuurd naar de ontvanger met de wijn die de volgende dag op de website komt te staan. (Dit even ter achtergrond informatie)
Nou willen we ook graag een forum op de website, maar wanneer men is ingelogd op het eigen account wil ik ook dat men is ingelogd in het forum.

Is dit mogelijk? Is hier een tutorial voor? Of zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Alvast hartelijk dank,

Rick

TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 26 feb 2007, 19:16

zover ik weet moet je phpbb_users en phpbb_groups gebruiken voor uw login voor in de site
Afbeelding
To see or to hear

Gebruikersavatar
Ramon Fincken
Berichten: 2552
Lid geworden op: 27 nov 2005, 23:15
Locatie: Diemen
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 26 feb 2007, 20:28

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Gesloten