Hallo,
Soms zie ik onder mijn forum de vermelding staan "Hidden guest" met het aantal gasten aangegeven. Wat zijn dat en is het schadelijk voor mijn forum? Zijn het spam /virussen, etc?
Hoe voorkom ik spam of hacken van de site
Bedankt
Hidden guest
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

dat zijn verborgen gebruikers die hun status op verborgen hebben staan.
met andere woorden publiekelijk zien ze niet dat ze online zijn.
echter beheerders zien dat wel
Dus met hacken heeft het niks te maken, als je altijd up to date blijft hoef je nergens bang voor te zijn
met andere woorden publiekelijk zien ze niet dat ze online zijn.
echter beheerders zien dat wel

Dus met hacken heeft het niks te maken, als je altijd up to date blijft hoef je nergens bang voor te zijn

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
@ Raimon:
Dank je wel voor de uitleg. Maar hoe kan ik dit blokkeren? Als het geen hackers zijn, wat is de ware bedoeling hiervan? Het is namelijk wel zo dat zodra er een hidden guest is, ik problemen heb met het laden van pagina's. Forum wordt dan erg traag.
Ik wil het utigeschakeld hebben. Waar moet ik als beheerder gaan rommelen?
Alvast bedankt!
Dank je wel voor de uitleg. Maar hoe kan ik dit blokkeren? Als het geen hackers zijn, wat is de ware bedoeling hiervan? Het is namelijk wel zo dat zodra er een hidden guest is, ik problemen heb met het laden van pagina's. Forum wordt dan erg traag.
Ik wil het utigeschakeld hebben. Waar moet ik als beheerder gaan rommelen?
Alvast bedankt!