instaleren van het forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

instaleren van het forum
Ik krijg hem niet geinstaleerd.
graag zou ik de instellingen willen weten van de database configuration.
Ik krijg steeds de melding dat hij niet geconnect kan worden.
Dus als iemand de instellingen weet ?
graag zou ik de instellingen willen weten van de database configuration.
Ik krijg steeds de melding dat hij niet geconnect kan worden.
Dus als iemand de instellingen weet ?
Die instellingen moet je bij de host vragen.
Kijk ook even hiernaar: http://www.phpbb.nl/index.php?pag=installeren
Kijk ook even hiernaar: http://www.phpbb.nl/index.php?pag=installeren
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Lees even dit artikel door, moet het vast lukken: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=60
Dat is gelukt, nu probeer ik het dus opnieuw te instaleren dan dan krijg ik de mleding
Je config bestand is onschrijfbaar op dit moment. Een kopie van het config bestand wordt gedownload als je op de knop hieronder klikt. Je dient dit bestand te uploaden naar dezelfde directory als phpBB2. Wanneer dat gedaan is dien je in te loggen, met de beheerder naam en bijbehorend wachtwoord, die je in het vorige formulier hebt opgegeven, en het beheerder controle centrum op te zoeken (er verschijnt een link onderin elk scherm wanneer je ingelogd bent) om de algemene configuratie te controleren. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
Aangezien FTP extensies toegestaan zijn in deze versie van PHP kun je ook de eerst mogelijkheid krijgen om te proberen het config bestand automatisch naar de juiste plek te FTP-en.
Ik kan kiezen tussen automatisch naar de juiste plek en handmatig ?
als ik dus 1 van beide kies, dan kan ik klikken op finisch instalation !!!
en dan kom ik weer in het instalatie scherm uit !!, wat moet ik hiermee ?
Je config bestand is onschrijfbaar op dit moment. Een kopie van het config bestand wordt gedownload als je op de knop hieronder klikt. Je dient dit bestand te uploaden naar dezelfde directory als phpBB2. Wanneer dat gedaan is dien je in te loggen, met de beheerder naam en bijbehorend wachtwoord, die je in het vorige formulier hebt opgegeven, en het beheerder controle centrum op te zoeken (er verschijnt een link onderin elk scherm wanneer je ingelogd bent) om de algemene configuratie te controleren. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
Aangezien FTP extensies toegestaan zijn in deze versie van PHP kun je ook de eerst mogelijkheid krijgen om te proberen het config bestand automatisch naar de juiste plek te FTP-en.
Ik kan kiezen tussen automatisch naar de juiste plek en handmatig ?
als ik dus 1 van beide kies, dan kan ik klikken op finisch instalation !!!
en dan kom ik weer in het instalatie scherm uit !!, wat moet ik hiermee ?