Onervaren

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
serife
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:47

Onervaren

Bericht door serife » 12 jun 2006, 09:52

Hallo,

Ik heb gister een forum geopend...maar ik snap er werkelijk helemaal niets van :)
Ik heb mijn forum via dotbb.nl, weet niet of dit van belang is. Ik probeer het een beetje uit te vogelen maar het lukt niet echt.

Ten eerste wou ik een andere template, maar wat ik ook doe het lukt me niet..Onder stijlen beheer staat : toevoegen, aanmaken exporteren en management. Ik heb toevoegen gedaan..maar dat veranderd niets..Ook heb ik onder configuraties bij algemeen beheer een andere stijl gekozen maar alsnog veranderde er niets.

Dan heeft iedereen het over mods? Ik snap niet wat dat is.
Ook heb ik template van internet gedownload..dan zipped ie hem wel..maar kan het vervolgens niet openen.

Zoals jullie al zien..wie zou mij alsjeblieft een beetje verder kunnen helpen :)

serife
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:47

Bericht door serife » 12 jun 2006, 09:54

Oh en ik had er voor gekozen link partner te worden bij diezelfde site dotbb.nl maar ik zou niet weten hoe ik hun link ner moet zetten en waar?

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 12 jun 2006, 09:59

phpBB word aangeboden als los pakket die je zelf kan installeren op je eigen ruimte op het internet. Voor de mensen die dit doen, helpen we ze bij fouten of dingen waar ze tegen aan lopen.

Maar je ook websites die phpBB aanbieden zonder dat je die op je eigen ruimte hebt zoals dotBB, de vrijheid die je daar hebt is zeer beperkt en daarom kunnen wij je niet helpen op phpBB.nl wij zijn er alleen voor de bovenste categorie. Wil je verder met dotBB zul je daar je vragen moeten stellen.

Wat je ook kan doen is zelf 'hosting' nemen en phpBB er op installeren.
http://www.phpbb.nl/index.php?pag=installeren

Misschien dat je wel wat wijzer word uit de handleiding die voor alle phpBB's geld:
http://www.phpbb.nl/index.php?pag=gebruiksaanwijzing

serife
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:47

Bericht door serife » 12 jun 2006, 10:04

Bedankt, de link naar gebruiksaanwijzing is leeg..ofwel er staat wel gebruiksaanwijzing maar er staat niets in :)
bij het installeren hetzelfde..

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 12 jun 2006, 11:28

Serife,

Je moet dan een stuk na beneden scrollen ;)
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 12 jun 2006, 12:04

serife schreef:Bedankt, de link naar gebruiksaanwijzing is leeg..ofwel er staat wel gebruiksaanwijzing maar er staat niets in :)
bij het installeren hetzelfde..
Mmm, als het goed is dat nu gefixxt. :-)

Gesloten