alleen forum zichtboor voor ingelogden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

alleen forum zichtboor voor ingelogden
hallo,
ik wil eigenlijk 2 dingen gaan doen met mijn forum.
ten eerste wil ik dat alleen ik (admin) users kan aanmaken en dat je het zelf NIET kan doen.
ten tweede wil ik een speciaal members gedeelte dat als je niet bent ingelogd niet kan zien
bvd
Traxion
ik wil eigenlijk 2 dingen gaan doen met mijn forum.
ten eerste wil ik dat alleen ik (admin) users kan aanmaken en dat je het zelf NIET kan doen.
ten tweede wil ik een speciaal members gedeelte dat als je niet bent ingelogd niet kan zien
bvd
Traxion
Daarvoor kun je uistekend PHPBB gebruiken.. na het installeren kun je de verschillende categorieen instellen zodat ze alleen voor leden (of bepaalde leden) toegankelijk zijn.. dit noemen ze bij phpbb permissies, en kan gewoon via een administratiepaneel via je forum..
het aanmaken van gebruikersaccount is met een MOD ook mogelijk via het administratiepaneel. maar het is makkelijk dat gebruikers zichzelf wel kunnen registreren, maar dat een admin ze eerst goed moet keuren alvorens ze van je diensten gebruik kunnen maken.
het aanmaken van gebruikersaccount is met een MOD ook mogelijk via het administratiepaneel. maar het is makkelijk dat gebruikers zichzelf wel kunnen registreren, maar dat een admin ze eerst goed moet keuren alvorens ze van je diensten gebruik kunnen maken.
Laten we eerlijk zijn, je bent nu al mislukt!
Eventueel kan je ook deze gebruiken: http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=87
... Maar ik modereer (nog) niet.
Die bedoelde ik inderdaad...Bee schreef:Eventueel kan je ook deze gebruiken: http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=87
bedankt voor de snelle reactie
ik ben de mod nou aan het installeren
even kijken of dat ik het goed snap
ik kan een specliale groep maken, en een gedeelte van het forum. ik kan die speciale groep rechten geven dat zij op dat forum kunnen lezen, schrijven, enzo.
terwijl hij voor andere leden die niet in die groep zitten er niet in kunnen kijken. onzichtbaar is.
ik ben de mod nou aan het installeren
even kijken of dat ik het goed snap
ik kan een specliale groep maken, en een gedeelte van het forum. ik kan die speciale groep rechten geven dat zij op dat forum kunnen lezen, schrijven, enzo.
terwijl hij voor andere leden die niet in die groep zitten er niet in kunnen kijken. onzichtbaar is.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: alleen forum zichtboor voor ingelogden
Dan raad ik allereerst aan, om 'Admin accept' aan te zetten, dat jij dat moet accepteren.traxion schreef:ten eerste wil ik dat alleen ik (admin) users kan aanmaken en dat je het zelf NIET kan doen.
En anders kun je gewoon de bovengenoemde MOD gebruiken, om members via het Admin panel aan te melden. En als je wilt dat echt niemand zich kan aanmelden behalve die jij via de ACP doet, kun je de Disable Registration MOD gebruiken.

ik heb het zo ingesteld dat ik ze rechten moet geven willen ze het beveigde gedeelte zien:)
ik wacht het zo even af en kijk hoe het gaat.
allen bedankt
nou had ik nog een vraagje
ik heb voor mijn site een lay out enzo. nou was mijn vraag ofdat het forum daar in kun komen.
zodat het forum niet meer een appart gedeelte van de site is.
ik wacht het zo even af en kijk hoe het gaat.
allen bedankt
nou had ik nog een vraagje
ik heb voor mijn site een lay out enzo. nou was mijn vraag ofdat het forum daar in kun komen.
zodat het forum niet meer een appart gedeelte van de site is.
Nu is het misschien handig dat je hiervoor een topic opent in phpBB support gedeelte. En daar gelijk wat gegevens van je site invult, dan kunnen we je denk ik pas verder helpen.
Hallo,Bee schreef:Eventueel kan je ook deze gebruiken: http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=87
Ik wil eigenlijk ook dat in mijn forum alleen de admin users kan aanmaken en niet dat anderen het ook kunnen.
Alleen die link werkt niet bij mij. heeft iemand nog een andere link war ik die mod kan downloaden ?
Erko