nu komt het

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
regioband
Contacteer:

nu komt het

Bericht door regioband » 03 jan 2006, 22:39

hoi,
en allereerst bedankt voor de goede handleiding voor het installeren van een phpbb, dit is gelukt op (test-site) http://regioband.funpic.de/adoptieforum, de aanpassingen komen nog wel maar heb een vraagje.
ik wou graag een forum op mijn eigen site, http://www.ericenkarin.nl.....maar aangezien iemand anders die site heeft gemaakt weet ik niet of ik men site kan verknallen door bv. gewoon een map aan te maken en daar het forum in up te loaden.
gaat dan mysql bv. staan te bijten met wat ik wil uploaden? hier staan gegevens van mijn gastenboek in, ik zit bij
http://www.deheeg.nl

alvast bedankt

Diablo Gamer
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 03 jan 2006, 23:19

als ik het goed lees wil je je forum verhuisen maar je site en dat kan gewoon

lees daar voor eerst dit rustig door
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.

regioband
Contacteer:

Bericht door regioband » 03 jan 2006, 23:39

zal het doorlezen, maar heb vanavond pas een forum aangemaakt dus kan het gewoon installeren op men site als ik het goed begrijp, zolas ik het heb geinstalleerd op die test site met de gegevens van men eigen webhosting provider

Diablo Gamer
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 03 jan 2006, 23:46

als je net een nieuwe forum heb gemaakt kan je beter een nieuwe forum aan maken op de ander host
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.

regioband
Contacteer:

Bericht door regioband » 04 jan 2006, 15:44

ik heb een mailtje gestuurd naar mijn hosting bedrijf over het installeren van het phpbb, kreeg als antwoord:"Geachte klant,

U kunt PHPBB gewoon installeren. Om te voorkomen dat bestaande tabellen in de database worden overschreven zou u tijdens de installatie van PHPBB een unieke prefix moeten opgeven voor de tabellen van PHPBB".

nu heb ik gister phpbb op een test site geinstalleerd maar kom dat unieke prefix meegeven nergens tegen, als ik hier op de site zoek op unieke prefix krijg ik teveel topics terug, dus als iemand dit zou kunnen aangeven hoe ik dit voorelkaar krijg, grote dank :thumb:

fn002449

Bericht door fn002449 » 04 jan 2006, 15:46

nou je moet dan bij prefix... gewoon iets anders opgeven dan phpbb ;)

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 04 jan 2006, 15:47

De prefix van phpbb is gewoon phpbb_ , dus als je niet eerder een forum hebt geinstalleerd bij je site, lijkt me niet dat ie tabellen gaat overschrijven.

regioband
Contacteer:

Bericht door regioband » 04 jan 2006, 15:59

mac-rolec schreef:De prefix van phpbb is gewoon phpbb_ , dus als je niet eerder een forum hebt geinstalleerd bij je site, lijkt me niet dat ie tabellen gaat overschrijven.
dacht ik ook al, bedankt...ga het erop knallen

Gesloten