Ik zou graag een portal toevoegen aan mijn forum.
Ik weet echter niet welke ik zou installeren.
Wat zijn de pro's en contra's van EZ vs IM?
Als ik op http://www.phpbbHacks.com kijk dan zie ik meer mogelijkheden voor IM (of is dit een foute interpretatie van mij?)
Graag jullie mening, en een paar voorbeelden AUB.
EZ portal of IM portal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

De Ez Portal si makkelijker te instaleren en te bewerken en is niet zo als ik het mag zeggen vol geprobt
De Im Portal is om het te vergelijken een PhpBB Plus als je begrijpt waar ik op oog , met andere woorden dus een Portal waar vele dingen zijn ingebouwd en met bewerken ook wat moeilijker os dan de Portal Van Smartor.
Zie het voorbeeld op phpBBhacks.com :thumb:
Dit was mijn mening over de portals ik hoop dat het een beetje duidelijk is kwa voorbeelden en mijn mening hierover.
Verder succes met kiezen

De Im Portal is om het te vergelijken een PhpBB Plus als je begrijpt waar ik op oog , met andere woorden dus een Portal waar vele dingen zijn ingebouwd en met bewerken ook wat moeilijker os dan de Portal Van Smartor.
Zie het voorbeeld op phpBBhacks.com :thumb:
Dit was mijn mening over de portals ik hoop dat het een beetje duidelijk is kwa voorbeelden en mijn mening hierover.
Verder succes met kiezen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads