player php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

player php
ik heb een vraagje ik ben aan het proberen een player t emaken of een scriptje voor een radiostation waar je dan ook in de player kan zien welk nummer eg gedraait word...Kan iemand mij hier mee helpen? Ik krijg het niet voor elkaar
MvG Dick
MvG Dick
-
- Contacteer:
eigen php forum?
hoe krijg ik men eigen php forum?
welkom op dit forum ik ben de webmaster!
welcome on this forum im the web master!
welcome on this forum im the web master!
Re: eigen php forum?
Een jaartje zoet zijn en dan vragen aan Sinterklaaswillemrulez schreef:hoe krijg ik men eigen php forum?
lol toch zit ie er in .mosymuis schreef:Een jaartje zoet zijn en dan vragen aan Sinterklaaswillemrulez schreef:hoe krijg ik men eigen php forum?
http://www.phpbb.nl/downloads.php?cat=1 hier downloaden en installeren op je server.
-
- Contacteer:
Aan kerstman vragen gaat sneller numosymuis schreef:Een jaartje zoet zijn en dan vragen aan Sinterklaaswillemrulez schreef:hoe krijg ik men eigen php forum?

Ben jij gek, de kerstman bestaat niet 8)wizzzzzzzz schreef:Aan kerstman vragen gaat sneller numosymuis schreef:Een jaartje zoet zijn en dan vragen aan Sinterklaaswillemrulez schreef:hoe krijg ik men eigen php forum?
Hoe durf je dat te bewerenmosymuis schreef:Ben jij gek, de kerstman bestaat niet 8)wizzzzzzzz schreef:Aan kerstman vragen gaat sneller numosymuis schreef: Een jaartje zoet zijn en dan vragen aan Sinterklaas

... Maar ik modereer (nog) niet.