ik wou testen wat junior admin was 2 weken geleden ongeveer dus had ik acount test gemaakt en het getest hoe dat werkte ... de gebruiker test had toen alle rechten van het adminpaneel toen ik hem verdwijderde.
nu vandaag had ik weer een testacount gemaakt die weer test heet voor een betrouwbaar iemand die het uitgebreide profiel wou zien( pcp) en toen had ik het acount net een uurtje en wou hem gaan verdwqijderen dus ik ga naar het forum en zie dat al mijn mods wegzijn en dat ik geen admin meer dus blijkbaar heeft junior admin onthouden dat test alle rechten had en heeft die het nieuwe testaccount gegeven. toen had de hacker alle subforums verdwijdert en heb ik alle forumdata verdwijdert( index.php enz...) maar ik was net te laat want iedereen heeft een mailtje gekregen dat het forum stopt. dus als je een testacount maakt en die alle rechten heeft haal die eerst weg voodat je het acount verdwijdert!!!!! want inlognaam van test is test dat weet vrijwel iedereen. maar die had de rechten nog

ik hoop dat ik duidelijk ben en dat verder niemand zo dom is als ik...
maar waarom onthoudt junior admin dat?