phpbb Nederland, graag een oplossing voor PLus 1.52 !!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
phpbb Nederland, graag een oplossing voor PLus 1.52 !!
Iedereen die er last van heeft.
De traagheid van het Plus 1.52 forum.
Op phpbb2.de staan er texten vol over dit onderwerp.
Maar echt niemand die een serieuze oplossing voor dit geval kan vinden.
Ik heb in het Duits en Engels een klacht mail gestuurd naar het Admin van phpbb2.
Maar geen reactie.
Nu heb ik besloten om dit aan phpbb.nl te doen.
Geen klacht maar een verzoek.
Zouden jullie aub het Kalender Mod en het Birtyday Mod willen verwijderen uit Plus 1.52 en opnieuw willen uitdelen aan jullie leden.
Dit zou iedereen fijn vinden, wat de Duitsers niet doen doen wij wel.
Als jullie dit zouden doen weet ik zeker dat iedereen dit erg fijn gaat vinden en erg dankbaar zal zijn aan jullie.
Graag uw reactie over dit onderwerp en een duidelijke antwoord.
Ik heb in het Duits en Engels een klacht mail gestuurd naar het Admin van phpbb2.
Maar geen reactie.
Nu heb ik besloten om dit aan phpbb.nl te doen.
Geen klacht maar een verzoek.
Zouden jullie aub het Kalender Mod en het Birtyday Mod willen verwijderen uit Plus 1.52 en opnieuw willen uitdelen aan jullie leden.
Dit zou iedereen fijn vinden, wat de Duitsers niet doen doen wij wel.
Als jullie dit zouden doen weet ik zeker dat iedereen dit erg fijn gaat vinden en erg dankbaar zal zijn aan jullie.
Graag uw reactie over dit onderwerp en een duidelijke antwoord.
Zeker een uitdaging waard :thumb:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
Denk niet dat ze het gaan doen, phpBB Plus is een pre-mod waar phpBB.nl volledig los van staat.
[+] Isento at DeviantArt
Nou, ik stel voor dat je phpBB plus 1.53 Beta uitprobeert, die heeft een cache voor de birthday, waardoor dat vele malen sneller zal gaan. De calender vergraagt amper. Iets wat wel vertraagt is Color Groups, die strooit met queries. Dat zou wel verwijderd moeten worden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: phpbb Nederland, graag een oplossing voor PLus 1.52 !!
Ik zou eigenlijk willen zeggen 'Hoe durf je!' je weet niet hoe veel werk het is om zo'n Premodded te maken. En dan ga je nog een klacht sturen omdat er een mod het forum vertraagd?Nursaniyem schreef:Iedereen die er last van heeft.
Maar geen reactie.

Pak dan geen phpBB Plus en mod het zelf.
Idd, ook ik zie een soort van arrogantie in het bericht van de TS. Ik vind dat als hij denkt dat het beter kan hij dat zelf moet doen, of maak je eigen modified forum.
Daarnaast wordt je door Stefan gebant op http://www.phpbb2.de als je dit soort dingen zegt.
Daarnaast wordt je door Stefan gebant op http://www.phpbb2.de als je dit soort dingen zegt.
-
- Contacteer:
Ow dus we kunnen ons eigen mening niet geven?
Wat voor onzin is dit nou weer.
Ik beslis zelf wel wat ik gebruik.
Als ik het kon zou ik het al alang gedaan.
Ik heb het geprobeerd maar dit is te moelijk voor mij.
Dus vraag ik dit aan phpbb.nl.
Ow dus als ik iets maak dat erg moelijk is en tijd in beslang neem kan ik het ook 90% maken.
Volgens mij moet je voor het beste gaan, iedereen heeft in het gaten dat dit een blunder is.
naderhand komen alle fixed bugs.
Maar er zijn veel mensen die deze 2 mod er niet in willen hebben.
Als phpbb moeten ze ook naar hun users kunnen luisteren en hun ideen bespreken of zelfs uitvoeren..
En kom hier niet met die kinderachtige bercihten.
Doe het zelf of wat dan ook.
Als ik het kon was dit onderwerp niet geopend!!!
Als ik het kon zou ik het al alang gedaan.
Ow dus als ik iets maak dat erg moelijk is en tijd in beslang neem kan ik het ook 90% maken.
Volgens mij moet je voor het beste gaan, iedereen heeft in het gaten dat dit een blunder is.
naderhand komen alle fixed bugs.
Maar er zijn veel mensen die deze 2 mod er niet in willen hebben.
Als phpbb moeten ze ook naar hun users kunnen luisteren en hun ideen bespreken of zelfs uitvoeren..
En kom hier niet met die kinderachtige bercihten.
Doe het zelf of wat dan ook.
Als ik het kon was dit onderwerp niet geopend!!!
Ook je laatste bericht straalt weer arrogantie af. Je mag best je eigen mening geven, maar als je het niet goed vindt, dan gebruik je toch iets anders, of iets wat je zelf gemaakt hebt.
Het is heel makkelijk om te zeggen: "ik vind het langzaam, maar ik gebruik het omdat ik het zelf niet kan", maar je kan het ook leren. Stefan, Oxpus en CBACK steken veel tijd en moeite in het maken van een kwaliteits premod, en niet zoals veel andere, die hier een bugje daar een bugje hebben. Het aantal bugs wat ze nu in de Beta oplossen is ook redelijk, meestal zijn het kleine templatefoutjes, soms zelfs verbeteringen van de originele mods.
Echter, ze hebben ook populaire mods gebruikt, die veel mensen gebruiken, maar andere weer niet. Ik vraag me ook af waar je de gegevens vandaan haalt of mensen die mods wel of niet gebruiken?
Ik vind dit nogmaals iets wat je zelf moet doen, en arrogant reageren op onze te verwachten reacties vind ik erg onbeleefd.
Het is heel makkelijk om te zeggen: "ik vind het langzaam, maar ik gebruik het omdat ik het zelf niet kan", maar je kan het ook leren. Stefan, Oxpus en CBACK steken veel tijd en moeite in het maken van een kwaliteits premod, en niet zoals veel andere, die hier een bugje daar een bugje hebben. Het aantal bugs wat ze nu in de Beta oplossen is ook redelijk, meestal zijn het kleine templatefoutjes, soms zelfs verbeteringen van de originele mods.
Echter, ze hebben ook populaire mods gebruikt, die veel mensen gebruiken, maar andere weer niet. Ik vraag me ook af waar je de gegevens vandaan haalt of mensen die mods wel of niet gebruiken?
Ik vind dit nogmaals iets wat je zelf moet doen, en arrogant reageren op onze te verwachten reacties vind ik erg onbeleefd.
Precies, en dat is iets wat veel mensen hier, en op andere mensen dus niet goed kunnenMuiter schreef:Dat hoor je steeds vaker maar mijn inziens is respect voor een ander en het normaal op elkaar reageren belangrijker dan je ongezouten mening geven. Je mening moet je ook op een respectvolle manier kunnen gevenNursaniyem schreef:Ow dus we kunnen ons eigen mening niet geven?
Fijn voor je, en je hebt dit gekozen. Deal with it.Nursaniyem schreef:Ow dus we kunnen ons eigen mening niet geven?
Waarom begin je dan een forum?Nursaniyem schreef:Als ik het kon zou ik het al alang gedaan.
Dat kan jaNursaniyem schreef:Ow dus als ik iets maak dat erg moelijk is en tijd in beslang neem kan ik het ook 90% maken.

Dat is jouw mening.Nursaniyem schreef:Volgens mij moet je voor het beste gaan, iedereen heeft in het gaten dat dit een blunder is.
Mooi toch, dan zijn ze eruit.Nursaniyem schreef:naderhand komen alle fixed bugs.
En er zullen vast ook veel mensen zijn die deze mods wel erin willen hebben.Nursaniyem schreef:Maar er zijn veel mensen die deze 2 mod er niet in willen hebben.
Ze moeten helemaal niks.Nursaniyem schreef:Als phpbb moeten ze ook naar hun users kunnen luisteren en hun ideen bespreken of zelfs uitvoeren..

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
-
- Contacteer:
Dat is geen mening geven maar meer ongemotiveerde kritiek leveren zonder echt te weten hoe het dus in elkaar zit..
Wat ze al eerder aangeven je kiest zelf voor dat forum, geheel gratis....
Als je dan op zo een manier een reply zet dan gaan bij al die mensen die vrijwillig anderen mensen helpen de haren overeind staan...
Kan mij goed voorstellen dat ze je dus niet zullen helpen als je op zo een manier replyt...
Petje af voor deze mensen, ze doen het toppie...
Wat ze al eerder aangeven je kiest zelf voor dat forum, geheel gratis....
Als je dan op zo een manier een reply zet dan gaan bij al die mensen die vrijwillig anderen mensen helpen de haren overeind staan...
Kan mij goed voorstellen dat ze je dus niet zullen helpen als je op zo een manier replyt...
Petje af voor deze mensen, ze doen het toppie...