Vage luitjes (fora spammen)

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Tine

Vage luitjes (fora spammen)

Bericht door Tine » 11 feb 2005, 13:02

Via mijn Nedstat op het forum kwam ik erachter dat een stelletje, van een ander forum, andere fora willen gaan irriteren.

Ze spreken met een stel af welk forum ze gaan lastig vallen
Laten we een keer met ze allen naar een forum gaan en daar een heuse aanval plaatsen

het hoeft geen ncl te zijn

Wat zouden jullie doen, de hoster inshakelen of iets anders, of helemaal niks?

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 11 feb 2005, 18:21

Helemaal niks, zo snel ze irritant beginnen te worden gewoon meteen terug beginnen.
Tenminste, dit is mijn visie.
Je moet je niet zomaar weg laten halen/ jagen.
Mailbombertje, IP vrijgeven en doorspammen etc.
[+] Isento at DeviantArt

Bee

Bericht door Bee » 11 feb 2005, 18:36

Je kan het beste doen alsof je neus bloedt, en gestructureerd optreden (ongemerkt posts verwijderen), maar geen kik geven.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Tine

Bericht door Tine » 11 feb 2005, 19:51

Mijn site zullen ze laten liggen want er kan pas gepost worden nadat ik toestemming heb gegeven dus toen was de gein er al snel af. Weet wel dat ze vanavond weer ergens anders aan de slag gaan, gister was het ze schijnbaar ook goed bevallen :roll:

Maar goed, ik zal er dus geen last van hebben maar ik dacht misschien kan ik er wel iets aan doen of zo, vandaar mijn vraag hier :wink: Maar dan laat ik het ook maar voor wat het is, zolang ze mij niet (meer) lastig vallen zal ik me er verder buiten houden :wink:

webbey
Contacteer:

Bericht door webbey » 11 feb 2005, 20:24

deze gastjes ken ik maar al te goed.

Dat zijn mensen van een 2e nederlandstalige Cycling Manager clan. Met die "het moet niet altijd NCL zijn" bedoelen ze ons forum.

Het is zo dat die gasten hele tijd afspreken om een bepaald forum te gaan onderspammen
Bij het forum dat jij bedoelt was het omdat er stuk over lunteren opstaat (en lunteren was een van de leden die daar nu geband is en zeer irritant deed)

Gesloten