Gebruikersgroepen niet zichtbaar voor gasten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gebruikersgroepen niet zichtbaar voor gasten
Mijn gebruikerslijst kun je inmiddels niet emer zien als gast maar ik heb nog steeds problemen mer de gebruikersgroepen..
Kan iemand em hiermee helpen?
Re: Gebruikersgroepen niet zichtbaar voor gasten
Probeer eens het probleem te schetsen, dan pas weten we of je geholpen kan worden.Eefjuh schreef:Mijn gebruikerslijst kun je inmiddels niet emer zien als gast maar ik heb nog steeds problemen mer de gebruikersgroepen..
Met groet, The Sting
Nou de gebruikerslijst verbergen voor gasten had ik een mod voor.
Nu kun je als gast wel op gastenlijstlink drukken, maar dan krijg je een inlogscherm, Alleen leden mogen dit dus zien.
Nu kun je als gast nog wel mijn gebruikersgroepen zien, en dus nog info achterhalen over de gasten.
Waar vind ik een mod om dit ook ziet zichtbaar te krijgen?
Daarbij heb ik nog een aatal fora die gasten wel kunnen lezen, en daarin kun je via de knoppen ook de info zien.. hoe krijg ik die voor gasten weg!??
Nu kun je als gast wel op gastenlijstlink drukken, maar dan krijg je een inlogscherm, Alleen leden mogen dit dus zien.
Nu kun je als gast nog wel mijn gebruikersgroepen zien, en dus nog info achterhalen over de gasten.
Daarbij heb ik nog een aatal fora die gasten wel kunnen lezen, en daarin kun je via de knoppen ook de info zien.. hoe krijg ik die voor gasten weg!??
Makkelijkst is wat abcde hierboven voorsteld.Eefjuh schreef:Nou de gebruikerslijst verbergen voor gasten had ik een mod voor.
Met groet, The Sting
AL de Gebruikersgroepen
Ik zoek eigenlijk ook die Mod om de gebruikersgroepen te verbergen voor Gasten,
dat bedoelt waarschijnlijk ook Eefjuh.
De Ledenlijst verbergen, daar heb ik ook een mod voor, en dat is goed dat werkt dus,.. (inlogscherm).
Dus wat doe ik nog om tevens AL de Gebruikersgroepen ook te verbergen voor gasten als men op Gebruikersgroepen klikt ?
( Het geen ik hier lees is die (of afzonderlijke) groepen verbergen voor LEDEN, ja dat kan in het administratiecentrum natuurlijk, maar dat is zeker NIET de bedoelling, leden moeten dat wél kunnen zien. )
Sorry maar ik vind die mod hier niet via zoeken.
(en ik begrijp geen engels)
Bedankt voor de hulp

dat bedoelt waarschijnlijk ook Eefjuh.
De Ledenlijst verbergen, daar heb ik ook een mod voor, en dat is goed dat werkt dus,.. (inlogscherm).
Dus wat doe ik nog om tevens AL de Gebruikersgroepen ook te verbergen voor gasten als men op Gebruikersgroepen klikt ?
( Het geen ik hier lees is die (of afzonderlijke) groepen verbergen voor LEDEN, ja dat kan in het administratiecentrum natuurlijk, maar dat is zeker NIET de bedoelling, leden moeten dat wél kunnen zien. )

Sorry maar ik vind die mod hier niet via zoeken.
(en ik begrijp geen engels)
Bedankt voor de hulp

handicap = 63j en versta geen engels, plus leek in php.