Gebruikers verwijderen!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gebruikers verwijderen!
Als de gebruikers verwijderd worden, krijgen ze dan ook geen melding meer van nieuwe versies, bugs en patches etc?
Thanxx
Neutcomp 8)
Thanxx
Neutcomp 8)
Ik ben hier meer lezer dan poster
met de zoekfunktie, heb ik de meeste vragen en problemen die ik ondervonden heb kunnen verhelpen .
ik vind het jammer dat mijn accound zomaar verwijderd word omdat ik niet post, ook de info van dit board vind ik belangrijk, zoals de eerste poster van deze tread al aangeefd .
ik hoop dat deze maatregel terug gedraaid kan worden .
verder vind ik dat mensen meer fantasie moeten gebruiken met een nickname .
Groeten Fred
met de zoekfunktie, heb ik de meeste vragen en problemen die ik ondervonden heb kunnen verhelpen .
ik vind het jammer dat mijn accound zomaar verwijderd word omdat ik niet post, ook de info van dit board vind ik belangrijk, zoals de eerste poster van deze tread al aangeefd .
ik hoop dat deze maatregel terug gedraaid kan worden .
verder vind ik dat mensen meer fantasie moeten gebruiken met een nickname .
Groeten Fred
leer graag wat bij
-
Beste Luuk met deze heb ik reeds 4 posts een record voor mij hier maar op andere fora die met sateliteten te maken hebben heb ik er beduident meer kijk maar eens bij sat4all.com of bij sat4fun.nl ik heet overal Fredo omdat Fred meest bezet isLuuk schreef:Dan hebben jullie nu allemaal wel iets gepost![]()
Maar inderdaad, voor mensen die nog niet geactiveerd zijn of nog nooit hebben ingelogd lijkt het me niet zo erg, maar voor mensen met 0 posts. Sommige zijn wel actief.
leer graag wat bij
Ik denk dat Spikey door mij op het idee kwam, ik heette eerst 'Stefkuh' aangezien ik al een tijdje van mijn 'kuh' periode af ben en merkte dat de admins actief waren wilde ik het graag zien veranderen in gewoon Stef.
Maar het account Stef was helaas bezet maar Neo was zo vriendelijk om die gebruiker te mailen of het account verwijdert kon worden én dat kon.
En ik denk dat ze daardoor op idee zijn gekomen.
Maar het account Stef was helaas bezet maar Neo was zo vriendelijk om die gebruiker te mailen of het account verwijdert kon worden én dat kon.
En ik denk dat ze daardoor op idee zijn gekomen.

Als je wil downloaden heb je een account nodig, maar er valt hier alleen niets nuttigs te downloadenMuiter schreef:Je kunt toch zonder registratie alles gewoon gebruiken op dit forum? Alleen als je een bericht wilt plaatsen moet je je registreren. Dus waarom registreren en dan nooit een bericht plaatsen? De gebruikers met 0 berichten hebben zich dan zonder reden geregistreerd of zie ik iets over het hoofd?

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Actieve gebruikers
Ook ik doe maar even mee met het posten voordat ik niet meer "actief " ben.
groetjes
Leo
groetjes
Leo
gewoon aanschrijven en laten zien dat je veel hits hebt per sponsor €100,00 op jaar basis is heel normaal en niet duur de sponsor kan dat als adverteren weer opgeven aan de fiscusbee schreef:En waar wil jij die sponsoren vandaan halen :idee:Fredo schreef:bij de sat fora waar ik llid ben gaat het zo hoe meer leden des te meer sponsoren die de datatbase betalen
misschien kan dat hier ook
leer graag wat bij
Oh ja, en ze hebben het al gigantisch druk en dan moeten ze ook nog eens sponsors gaan zoeken.
Woohoo gaat er een lampje branden?
Ze hebben het zo druk dat ze de laatste tijd na de evulatie van phpBB.nl en phpBB-nl.com bijna niet meer on-line zijn gekomen tot 1 á 2 dagen geleden.
Ze hebben het zo druk dat ze de laatste tijd na de evulatie van phpBB.nl en phpBB-nl.com bijna niet meer on-line zijn gekomen tot 1 á 2 dagen geleden.
[+] Isento at DeviantArt
ik zie jij bent nr 3 in de poster toptienLeipo schreef:Oh ja, en ze hebben het al gigantisch druk en dan moeten ze ook nog eens sponsors gaan zoeken.
wie houd jou tegen om een sponsor te vinden
als ik iemand kan intreseren zal ik dat ook zeker aan de admin van dit board doorgeven
leer graag wat bij
Ik hou niet van sponsors zoeken, en als het echt moet dan moet het.Fredo schreef:ik zie jij bent nr 3 in de poster toptien
wie houd jou tegen om een sponsor te vinden
als ik iemand kan intreseren zal ik dat ook zeker aan de admin van dit board doorgeven
Maar ik hoor niet eens klachten over de kosten dus ik snap eigenlijk niet waarom ik dan sponsors zou gaan zoeken.
Daarnaast zou het de template flink verkl*ten en ik denk ook niet dat de administrators dat willen.
[+] Isento at DeviantArt