[verplaatst] hacken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
[verplaatst] hacken
ik heb de laatste tijd gehoord dat veel phpbb forums worden gehackt bestaan daar ook extra beveiligingen voor
Verplaatst door mosymuis
Verplaatst door mosymuis
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Vindt ik knap als hem dat lukt met ftp, moet ie toch je login en pass hebben lijkt me.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
Lees nou eens rustig de security tutorial door. En vervolgens lees je even wat ik nu ga zeggen.raymondvlieland schreef:die backup die had ik al snel gemaakt al toen hij ging dreigen
weet iemand of je direct admin kan hacken
De meeste mensen die zeggen dat ze kunnen hacken/cracken kunnen het niet, maar zeggen dat om stoer te doen. Het is bijna onmogelijk om iemand FTP gegevens zomaar te vinden, tenzij je ze echt openlijk verspreid, of iemand de wachtwoorden vanuit je pc heeft gekregen. Ook het dreigen van het wissen van de database of het kraken van het adminaccount is meestal klinkklare onzin, tenzij hij echt de bevoegdheid om erbj te komen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
idd
hacken is niet zo eenvoudig als het lijkt of alsof verteld word om te leren hacken moet je toch wel heel goed van site's op de hoogte zijn en veel van servers programma's kennen de eenige groep waarvan je zoon dreiging kan zsereus nemen is als in zijn profiel staat dat zijn studie richting computer specialsist is ofzoiets ...
het reeele getal hackers is zeer laag hoor ... meestal is het gewoon slordigheid die hadden kunnen voorkomen worden ...
en onthou goed dat als iemand dreigt hij dan ook direct geidentificeerd is dus heb je zijn ip dat zullen niet veel hackers durven ...
en dan nog zou ik het wel eens iemand willen zien doen op phpbb 2.0.11
dus als je alles rustig houd zal je niets gebeuren
het reeele getal hackers is zeer laag hoor ... meestal is het gewoon slordigheid die hadden kunnen voorkomen worden ...
en onthou goed dat als iemand dreigt hij dan ook direct geidentificeerd is dus heb je zijn ip dat zullen niet veel hackers durven ...
en dan nog zou ik het wel eens iemand willen zien doen op phpbb 2.0.11
dus als je alles rustig houd zal je niets gebeuren
Re: hacken
ging toch wel ovzer phpbb :p :d ma voor hackers hoef je helemaal niet bang te zijn zeker niet als ze openlijk dreigen ...raymondvlieland schreef:ik heb de laatste tijd gehoord dat veel phpbb forums worden gehackt bestaan daar ook extra beveiligingen voor
het rare is dat raymondvlieland, die op ons forum geregistreerd is, net nu een een robot laten uitvoeren heeft tegen onze site, net nadat hij de zijne beveiligd had.
Wij kregen tientallen nieuwe accounts, allemaal aangemaakt vanaf zijn ip adres (en dit op 2 sites).
Waarschijnlijk heeft hij zichzelf een email gestuurd met die bedreiging, logisch dan dat het paswoord te raden was van FTP
Wij kregen tientallen nieuwe accounts, allemaal aangemaakt vanaf zijn ip adres (en dit op 2 sites).
Waarschijnlijk heeft hij zichzelf een email gestuurd met die bedreiging, logisch dan dat het paswoord te raden was van FTP