Webshop
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Gemert-Online
- Contacteer:
Webshop
Heb je ook een phpbb webshop.
hetzelfde als een forum maar dan een webshop voor je eigen.
waar je je eigen spullen online kan zetten.
hetzelfde als een forum maar dan een webshop voor je eigen.
waar je je eigen spullen online kan zetten.
Je kan dit op verschillende manieren bekijken:
- Je kan de Shop Mod for Cash Mod installeren, daarmee kan je gebruikers dingetjes voor in hun invertaris op het forum kopen
OF:
- Je kan op phpBBhacks zoeken naar een intregratie mod met een bekende Amerikaanse WebShop service. Dat is zover ik weet de enige webshop voor phpBB die beschikbaar is. Je kan eventueel nog iets maken voor wat anders, maar echt intregreren zal niet lukken denk ik :/
- Je kan de Shop Mod for Cash Mod installeren, daarmee kan je gebruikers dingetjes voor in hun invertaris op het forum kopen
OF:
- Je kan op phpBBhacks zoeken naar een intregratie mod met een bekende Amerikaanse WebShop service. Dat is zover ik weet de enige webshop voor phpBB die beschikbaar is. Je kan eventueel nog iets maken voor wat anders, maar echt intregreren zal niet lukken denk ik :/
... Maar ik modereer (nog) niet.
ik denk dat hij bedoel
ik denk dat hij bedoelt iets als e-bay achtig
geen idee waar je dat zou kunnen afhalen denk dat je dat zelf zult moeten maken ... want das een soort bedrijf nietwaar ... dusja
anders moet je idd de cash mod instaleren en dan de shop instaleren
geen idee waar je dat zou kunnen afhalen denk dat je dat zelf zult moeten maken ... want das een soort bedrijf nietwaar ... dusja
Re: ik denk dat hij bedoel
Volgens mij kan je dan phpBBAuction gebruiken.....svennson schreef:ik denk dat hij bedoelt iets als e-bay achtig
Bijna 1500 posts!
osCommerce is een goede :thumb: