PhpBB 2.2 komt NIET, 3.0.0!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PhpBB 2.2 komt NIET, 3.0.0!
Beste phpBB-ers,
Zojuist is er op phpBB gepost dat de nieuwe versie van phpBB phpBB 3.0.0 Olympics zal heten.
Meer info vindt je hier: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=256072
Ik denk dat dit wel interrestant is.
Groeten,
abcde
Edit: Olympus wordt alleen de codenaam.
Zojuist is er op phpBB gepost dat de nieuwe versie van phpBB phpBB 3.0.0 Olympics zal heten.
Meer info vindt je hier: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=256072
Ik denk dat dit wel interrestant is.
Groeten,
abcde
Edit: Olympus wordt alleen de codenaam.
Bijna 1500 posts!
Hmm.. grappig.
Vond 2.2 eigenlijk ergens al een beetje raar, gaan ze 2.1 overslaan.

Vond 2.2 eigenlijk ergens al een beetje raar, gaan ze 2.1 overslaan.
[+] Isento at DeviantArt
We gaan overwegen phpBB 2 ook te update in de toekomst, omdat ze verwachten dat niet iedereen zal overstappen naar phpBB 3.Protoman schreef:cool, ben benieuwd! maar toch vaag... alleen om 'bij te blijven met de andere boards' o.i.d. als ik het goed begrijp, en ook nog met 2.x verdergaan?![]()
Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Staat er ook. Het thema zal pas bekend worden gemaakt bij de de release van de Final, daarvoor zal je nog het oude thema zien.DaMnNaTiOn schreef:Olympus, niet Olympics![]()
Hopelijk wordt de nieuwe stijl van phpBB 3.0.0 geheel anders!
Want de subSilver feel is nu niet meer zo bijzonder
... Maar ik modereer (nog) niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Iemand enig flauw idee wanneer de Final uitkomt?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
ik vind
ik vind phpbb 3. 0 of 2.2 of al die dinges niet belangrijk ik denk dat het toch om het forum zelf gaat en of dat nu 1.5.0 of 156786798... das toch hetzelfste als het veilig is ...
ik begrijp niet wat ze zoveel veranderen onlangs nu toch al enkele weken geleden downloade ik eens een versie bij de beta's of alfa's en ik vond het een doodgewoon forum die veel gemod was ....
veel mensen gebruiken nu al phpbb en het enige wat ik hoor op msn over zagen is de voordurende update's van beveiliging en dat het toch geen zin heeft want dat mss volgende week 3.0 uitkomt ...
ik kan ze geen ongelijk geven maar mss zouden ze beter wat minder praten erover en enkel grotere veranderingen aankondiggen ....
nuja alles is op vrijwillige basis als ik het goed heb dus kan je niemand de schuld geven of zeggen hoe het moet ...
ik begrijp niet wat ze zoveel veranderen onlangs nu toch al enkele weken geleden downloade ik eens een versie bij de beta's of alfa's en ik vond het een doodgewoon forum die veel gemod was ....
veel mensen gebruiken nu al phpbb en het enige wat ik hoor op msn over zagen is de voordurende update's van beveiliging en dat het toch geen zin heeft want dat mss volgende week 3.0 uitkomt ...
ik kan ze geen ongelijk geven maar mss zouden ze beter wat minder praten erover en enkel grotere veranderingen aankondiggen ....
nuja alles is op vrijwillige basis als ik het goed heb dus kan je niemand de schuld geven of zeggen hoe het moet ...
Ik heb nu twee PHPBB-fora. De ene heeft de versie 2.0.6, en de ander de versie 2.0.11. Ik stap over naar 3.0.0 of later als natuurlijk de officiele versie uit is, en er zijn genoeg MODs. Ik heb van 2.0.6 en 2.0.11 een beetje het idee hoe de forumsystemen werken, maar 3.0.0 installeer ik ook pas, als ik dat systeem intern net zo goed ken als ik 2.0.6 en 2.0.11 nu ken.
IK denk dat meeste mensen zo zullen denken, tenzij je een forum hebt zonder mods, dan is een overstap zo gedaan. Alhoewel ik ook daarbij zou wachten met overstappen, aangezien de nodige bugs en security issues wel weer zullen gaan opspelen.Hans Kamp schreef:Ik heb nu twee PHPBB-fora. De ene heeft de versie 2.0.6, en de ander de versie 2.0.11. Ik stap over naar 3.0.0 of later als natuurlijk de officiele versie uit is, en er zijn genoeg MODs. Ik heb van 2.0.6 en 2.0.11 een beetje het idee hoe de forumsystemen werken, maar 3.0.0 installeer ik ook pas, als ik dat systeem intern net zo goed ken als ik 2.0.6 en 2.0.11 nu ken.
Is phpBB versie 3.0.11 al uit?