Idee voor Regels?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Idee voor Regels?
Ik heb een idee voor de regels.
Dat je bij elk topic je forum link moet posten, zodat we kunnen zien wat het probleem is en of er een copyright staat.
want ik denk dat er genoeg support is geweest voor mensen zonder copyright.
Dat je bij elk topic je forum link moet posten, zodat we kunnen zien wat het probleem is en of er een copyright staat.
Guess who's back..
Maak dan gewoon een support template als op phpBB.com, en plaatst direkt een verwijzing als een vraag onduidelijk is. Lijkt me een simpele oplossing..?
Edit:
Ik heb deze gemaakt, als iedereen het handig vindt kan mosy er misschien een sticky van maken?
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=14925
Edit:
Ik heb deze gemaakt, als iedereen het handig vindt kan mosy er misschien een sticky van maken?
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=14925
Doelen jullie op Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Groupmosymuis schreef:Ik ben voor het idee, maar denk dat de uitwerking nooit zal lukken. Mensen zijn nu al te lui om de regels te lezen, wat bijvoorbeeld blijkt uit de slechte topic titels. Zelfs als ze daar op gewezen worden doen ze het daarna opnieuw. Een extra regel erbij zal weinig effect hebben...
onderaan?.
Met groet, The Sting
Hoezo??? Copyright is copyright, of een forum nu op localhost draait of niet, de copyright blijft ten alle tijde geldig.mosymuis schreef:Voor localhost en verborgen forums zijn uitzonderingen te maken natuurlijk, zolang ze dat er maar bij zeggen. Zelfs dat doen de meesten nu niet.
Voorbeeld; ik kopieer een cd, maar alleen mijn familie krijgt een kopie en voor de rest niemand.
Dus hoef ik me niets aan te trekken van de copyrights?? FOUTE redenering lijkt me.
Daar komt dan nog bij dat iedereen wel kan zeggen dat zijn/haar forum op localhost draait of een verborgen forum draait. (En zo verborgen is een verborgen forum nou ook weer niet).
Dit kan erg moeilijk worden om te controleren, alleen al gezien het feit dat er een aantal mensen zijn die geen link naar het forum willen bekendmaken, maar toch hulp willen hebben, om zomaar even een voorbeeld te noemen.
(Sorry, kon het even niet laten).
Maar zo zijn er legio voorbeelden te noemen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Hoe wou je dat aanpakken voor localhost forums dan? Bovendien moet je private forums, die bestaan, ook respecteren.XP-Rene schreef:Hoezo??? Copyright is copyright, of een forum nu op localhost draait of niet, de copyright blijft ten alle tijde geldig.mosymuis schreef:Voor localhost en verborgen forums zijn uitzonderingen te maken natuurlijk, zolang ze dat er maar bij zeggen. Zelfs dat doen de meesten nu niet.
Bovendien hebben jullie het nu vooral om het copyright, mij gaat het vooral ook om het gemak om een probleem voor iemand op te kunnen lossen als je het adres van zijn of haar forum kent. Hoe vaak komt het wel niet voor dat we daarom moeten vragen, omdat we die persoon anders niet kunnen helpen? En zelfs als je er dan om vraagt krijg je soms een brutale bek terug. Dat vind ik minstens zo kwalijk als het niet intact laten van het copyright.
Wat vindt je van m'n template?
Volgens mij ging het in eerste instantie juist om copyright.
Rico schreef:
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik ook privat forums respecteer, ik heb geen reden om dat niet te doen.[/b]
Rico schreef:
mosymuis schreef:Ik heb een idee voor de regels.
Dat weet ik ook niet, zoals ik al zei, dat wordt erg moeilijk...Hoe wou je dat aanpakken voor localhost forums dan? Bovendien moet je private forums, die bestaan, ook respecteren.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik ook privat forums respecteer, ik heb geen reden om dat niet te doen.[/b]
KNAVIVO DIERENHULP
Ziet er goed uit Spambot, misschien een idee om dit als "Mededeling" te markeren, zodat het in elk forum zichtbaar is?Spambot schreef:Wat vindt je van m'n template?
Nogmaals, het is maar een idee, maar ik denk dat het wel z'n effect gaat hebben.
Edit: Sh*t, die optie hebben we hier niet, of misschien alleen voor moderators en admins?
KNAVIVO DIERENHULP