Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Cupi

Bericht door Cupi » 07 jul 2004, 18:10

Hello,
Kan iemand me vertellen wat er fout is?? Ik heb mijn avatars in de des betreffende mappen geupload (images/avatars/galery ook de submappen) maar in het keuze menutje die uitvalt bij het klikken op" Bekijk galery" verschijndt helemaal niks. Dus in het keuze menutje ziet men helemaal niks. Moet er soms iet aan gepast worden in de desbetreffende template of broncode? En waar vindt ik deze ???

Groetjes Cupi
http://www.theuniverse.be
http://forum.theuniverse.be

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 jul 2004, 06:17

Weet je zeker dat de avatars in 'categorieën' staan door in de avatar gallery map weer mappen aan ta maken en daar de avatars in te doen?

Als je in het administratie panneel naar configuratie gaat en bij avatar instellingen de avatar map bekijkt, staat die goed?

Cupi

Bericht door Cupi » 08 jul 2004, 08:23

Bij de Avatar Opslag Map staat er nu images/avatar en bij de map Avatar Gallery Map staat er images/avatar/gallery. Dit is wat de instelling is, of moet ik wat nu in die instellingen staat, vervangen door iets anders? Het geen dat er instond als voorbeeld bij het aktiveren van het forum heb ik laten staan daar heb ik niks aan veranderd. Omdat ik dacht dat dit de juiste instelling was voor de Avatars.

Groetjes Cupi

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 jul 2004, 09:39

Als dit zo is zou het moeten werken:
WebSiteNet schreef:Weet je zeker dat de avatars in 'categorieën' staan door in de avatar gallery map weer mappen aan ta maken en daar de avatars in te doen?

Gesloten