Op een forum hier op internet is mijn stalker zeer actief. Hij heeft veel berichten geplaatst over mij en het is een spreekbuis geweest (en soms nog) voor zijn waanideeën ten opzichte van mij. Ook heeft hij via namen waaronder hij post duidelijk gerefereerd aan mij, dan wel aan mijn familieleden. Via justitie heb ik inmiddels aangifte gedaan, dus dat zit in de molen.
Aangezien hij geband is van dat forum door de redactie kan hij niet meer via zijn gewone IP-nummer posten. Maar zoals het een echte stalker betaamt, 'nee' is geen 'nee' voor hem en hij heeft een of andere Koreaanse proxy-server ontdekt waarmee hij alsnog zijn ban kan omzeilen en gewoon kan blijven posten.
Na tien maanden vreet ik het niet meer. De redactie is van mening dat ze zo iemand op deze manier niet kunnen weren, ik eis van hen dat na al deze ellende, zij simpelweg alle berichten gaan verwijderen die via die proxy server zijn geplaatst omdat dat per definitie bedoeld is om een ban te omzeilen.
Mijn vraag is: is dat voor een forumbeheerder moeilijk? Ik wil graag weten wat ik nu van de redactie ga eisen of dat in de praktijk ook haalbaar is.
Dit staat er onder het forum:
Alvast zeer bedankt voor advies/hulp/tips.Powered by phpBB
Sophie
[/i]