Hoeveel tijd besteed je dagenlijks aan je forum?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoeveel tijd besteed je dagenlijks aan je forum?
Ik ben benieuwd hoeveel 

http://www.nemesisfx.6x.to/ Ruleeeeeeeeez
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebPaulsky
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik vind steeds wel iets om te veranderen aan mijn forum en ben ook druk bezig om een hoop dingen op te lossen.
ik ben er zo ongeveer de hele dag mee bezig als ik niet naar school/werk ben.
s'avonds hang ik dan vaak rond op wat forums.
(ik doe overigens nog wel meer dingen, niet alleen het forum, maar veel uren zijn het wel)
ik ben er zo ongeveer de hele dag mee bezig als ik niet naar school/werk ben.
s'avonds hang ik dan vaak rond op wat forums.
(ik doe overigens nog wel meer dingen, niet alleen het forum, maar veel uren zijn het wel)
Ik ben in deze periode nogal druk met school dus daalt mijn gemiddelde
... Als ik het niet druk heb ben ik ongeveer twee uurtjes per dag met hotrid.nl en nog een ander project bezig.
Nu ik het echter druk heb met het afronden van m'n eerste half jaar van m'n hbo bedrijfseconomie propedeuse, komt er eigenlijk helemaal niks van. Te bedenken dat ik nu (23:00 precies) net klaar ben met m'n verslag wat ik morgen moet inleverenn...
Toen ik, vorig jaar (die goede oude tijd) nog op het mbo zat, stak ik wat meer tijd in m'n fora, ongeveer 3 á 4 uur schat ik. Maar ja die mooie tijd van niks doen op school is voorbij

Nu ik het echter druk heb met het afronden van m'n eerste half jaar van m'n hbo bedrijfseconomie propedeuse, komt er eigenlijk helemaal niks van. Te bedenken dat ik nu (23:00 precies) net klaar ben met m'n verslag wat ik morgen moet inleverenn...
Toen ik, vorig jaar (die goede oude tijd) nog op het mbo zat, stak ik wat meer tijd in m'n fora, ongeveer 3 á 4 uur schat ik. Maar ja die mooie tijd van niks doen op school is voorbij

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
hm... ik heb meestal als ik een dossier of zo moet inleveren vaak dat ik op school nog moet maken. dus een les van te voren. (en dan alles maar snel zodat het klaar is). mocht ik op school geen tijd hebben, nou, dan maar voor school....podium4 schreef: Te bedenken dat ik nu (23:00 precies) net klaar ben met m'n verslag wat ik morgen moet inleverenn...
en ja, dit is met leren precies hetzelfde verhaal.