maximale aantal members?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nee. Dat zou die niet. GZIP bepaalt alleen de hoeveelheid data die wordt verstuurd naar de browsende bezoeker. Het pakt het datapakketje in dat over het net wordt verstuurd. Het pakt de database niet in.mosymuis schreef:Met of zonder GZIP?? Maakt erg veel verschil, zonder zou mijn database dik 2x zo groot zijn.
Als ik mijn database download via GZIP wordt hij toch echt dik groter wanneer ik hem uitpak...Kharay schreef:Nee. Dat zou die niet. GZIP bepaalt alleen de hoeveelheid data die wordt verstuurd naar de browsende bezoeker. Het pakt het datapakketje in dat over het net wordt verstuurd. Het pakt de database niet in.mosymuis schreef:Met of zonder GZIP?? Maakt erg veel verschil, zonder zou mijn database dik 2x zo groot zijn.

Dat is iets geheeeeeeeeeeeel anders. Er is GZIP en er is GZIP. De GZIP in je ACP (Enable GZIP compression) pakt alleen de paketjes data in die worden verstuurd. Maar, via phpMyAdmin een backup maken en die GZIP-en, ja, dat pakt het bestand in dat je op dat moment ontvangt.mosymuis schreef:Als ik mijn database download via GZIP wordt hij toch echt dik groter wanneer ik hem uitpak...Kharay schreef:Nee. Dat zou die niet. GZIP bepaalt alleen de hoeveelheid data die wordt verstuurd naar de browsende bezoeker. Het pakt het datapakketje in dat over het net wordt verstuurd. Het pakt de database niet in.mosymuis schreef:Met of zonder GZIP?? Maakt erg veel verschil, zonder zou mijn database dik 2x zo groot zijn.
Maar sowieso is dat bestand ook niet je database. Het is een SQL dump. ASCII data, gewoon leesbaar. De daadwerkelijke database bestanden (die met zo'n dump opnieuw op te bouwen zijn) zijn gewoon binair.