maar ik heb ff vlug backupje gemaakt van forumbestanden en database

erg bedankt bee :thumb: ik heb het geinstalleerd enz en nu is goedbee schreef:op phpbb2.de staat een update voor phpBB plus naar 1.52[.11]michael2004 schreef:hoe zit het met phpbb2+ forum dat heb ik namelijk en hoe doe ik die upgraden ? naar betere versie ik heb nu 1.52
maar ik heb ff vlug backupje gemaakt van forumbestanden en database
heb ik ook, daardoor wist ik ook dat het bots warenbee schreef:Je zou eens kunnen zoeken naar het ipadres van die bot, misschien kom je er dan meer over te weten.Robinforum schreef:op mijn forum zitten allerlei bots de hele tijd, MSNbot, googlebot en een bot van een searchding die ik hlemaal niet kende
Dat is een beetje onzin wat je verkondigd imho.Kaza schreef:Spelen dus het balletje terug naar de klant en steken hun kop in het zand!
Zo'n onzin is het niet! Mijn hosting zei dus dat ik het zelf moest patchen. En zoals Mosymuis al zei, dat er toevallig een script te krijgen is neemt niet weg dat het een fout is van PHP zelf.headout schreef:Dat is een beetje onzin wat je verkondigd imho.Kaza schreef:Spelen dus het balletje terug naar de klant en steken hun kop in het zand!