Geen copyright? Geen support!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
ik bedoel hier mee (copyright) phpbb (VERZIE) 2.0.15bee schreef:Je mag de lijn weghalen, maar besef wel goed welke consequenties het heeft. Je zal niet meer geholpen worden op dit forum, noch op elk ander support forum.
dat dik gedruikte of je dat weg mag halen ivm hackers ed
(ik heb het nog wel op mijn forum staan maar ivm hackes haal ik het er het liefts van af

ps zet mij maar op de lijst maakt niet uit wat jullie andwoord is
ehau
ja je kunt het versie nummer best weghalen er moet eignelijk gewoon staan dat dit forum gemaakt is door phpbb met een link ernaar ,
mijn (c) staat er ook nog maar ik begrijp waarom sommige mensen het weghalen , en daarom ga ik niet in de lijst ...
mijn (c) staat er ook nog maar ik begrijp waarom sommige mensen het weghalen , en daarom ga ik niet in de lijst ...
Re: ehau
Het antwoord was al gegeven:supperbas schreef:zet mij er ook maar in (de lijst)
desondanks zou iemand mij kunnen vertelen of je de verzie (DUS ALEEN 2.0.15) weg mag halen ivm hackers!!!
svennson schreef:ja je kunt het versie nummer best weghalen er moet eignelijk gewoon staan dat dit forum gemaakt is door phpbb met een link ernaar
+ Freelancer-gfx
+ supperbas
+ dorque
@spambot: Er komt geen lijst van mensen die tegen zijn, die hebben toch geen recht van spreken
@supperbas: {PHPBB_VERSION} weghalen in overall_footer.tpl klaart dit klusje, en is al standaard gebeurd in phpBB 2.0.12
@dorque: Ik denk dat mensen bang zijn dat ze afgekraakt worden als te zien als als ze het zelf niet maken
+ supperbas
+ dorque
@spambot: Er komt geen lijst van mensen die tegen zijn, die hebben toch geen recht van spreken

@supperbas: {PHPBB_VERSION} weghalen in overall_footer.tpl klaart dit klusje, en is al standaard gebeurd in phpBB 2.0.12
@dorque: Ik denk dat mensen bang zijn dat ze afgekraakt worden als te zien als als ze het zelf niet maken
... Maar ik modereer (nog) niet.
Het ziet er gewoon professioneler uit zonder links en copyrights op elke pagina, maar als je professioneel wilt overkomen moet je professioneel zijn en gewoon zelf een forumsysteem maken. Om de reden heb ik 'm altijd laten staan, maar ik begrijp waarom mensen zich eraan storen. En om mensen hierom nou te verstoten van support..
Ik vind het een goede reden ([ ] Do you agree?) je hebt JA aan gevinktSpambot schreef:Het ziet er gewoon professioneler uit zonder links en copyrights op elke pagina, maar als je professioneel wilt overkomen moet je professioneel zijn en gewoon zelf een forumsysteem maken. Om de reden heb ik 'm altijd laten staan, maar ik begrijp waarom mensen zich eraan storen. En om mensen hierom nou te verstoten van support..
toch?
euh
nou waarom zou je geen support geven , wie kijkt nu eerst of het copy er staat en dan naar het probleem wees nou eerlijk ik ook niet hoor ... enkel bij showpaulus schreef:Het mag ook, alleen dan krijg je op een aantal sites geen support meer, waaronder deze site
oke
oke ik dus niet , enkel als het een 'groot' forum is dan ga ik wat spammen 

fdfjh
hoeveel topic zijn hier al gesloten om dat het (c) er niet is ?Spambot schreef:Mensen die hulp vragen zonder een link naar hun forum te geven krijgen dat in de meeste gevallen wel. Zet je je link in je profiel, dan worden je topics gesloten bij afwezigheid van de copyright. Dat klopt toch niet helemaal?