Bee, op gevaar af een ouwe zeur gevonden te worden, maar ik wil het toch nog even aankaarten. Eerder schreef ik: Het enige dat ik heb ontdekt is dat in het inlogscherm tweemaal de volgende regel (inclusief radioknop) voorkomt
Log me automatisch in bij elk bezoek:
Log me automatisch in bij elk bezoek:
Je antwoordde daarop: Verder heb je in login_body iets toegevoegt in plaats van vervangen.
Ik heb gemerkt dat de volgende code-toevoegingen ervoor zorgen dat de mogelijkheid om automatisch in te kunnen loggen
2 maal verschijnt. before, add
en after. add
Kan ik dus deze toevoegingen achterwege laten (die ene mogelijkheid doet net zo goed wattie belooft, dus automatisch inloggen) of is dat niet raadzaam i.v.m. beveiliging ofzo?
Ik post mijn gewijzigde templates/mijntemplate/login-body ook maar even, die is niet zo groot en je weet maar nooit waarvoor het goed is.
Code: Selecteer alles
<form action="{S_LOGIN_ACTION}" method="post" target="_top">
<table width="100%" cellspacing="2" cellpadding="2" border="0" align="center">
<tr>
<td align="left" class="nav"><a href="{U_INDEX}" class="nav">{L_INDEX}</a></td>
</tr>
</table>
<table width="100%" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0" class="forumline" align="center">
<tr>
<th height="25" class="thHead" nowrap="nowrap">{L_ENTER_PASSWORD}</th>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><table border="0" cellpadding="3" cellspacing="1" width="100%">
<tr>
<td colspan="2" align="center"> </td>
</tr>
<tr>
<td width="45%" align="right"><span class="gen">{L_USERNAME}:</span></td>
<td>
<input type="text" name="username" size="25" maxlength="40" value="{USERNAME}" />
</td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><span class="gen">{L_PASSWORD}:</span></td>
<td>
<input type="password" name="password" size="25" maxlength="32" />
</td>
</tr>
<!-- BEGIN switch_allow_autologin -->
<tr align="center">
<td colspan="2"><span class="gen">{L_AUTO_LOGIN}: <input type="checkbox" name="autologin" /></span></td>
</tr>
<!-- END switch_allow_autologin -->
<tr align="center">
<td colspan="2">{S_HIDDEN_FIELDS}<input type="submit" name="login" class="mainoption" value="{L_LOGIN}" /></td>
</tr>
<tr align="center">
<td colspan="2"><span class="gensmall"><a href="{U_SEND_PASSWORD}" class="gensmall">{L_SEND_PASSWORD}</a></span></td>
</tr>
</table></td>
</tr>
</table>
</form>