Daar heb je het alweer.... Een forum is MEEEEER dan alleen het grafische werk of hoe lang tijd je steekt in het toepassen van mods in andere templates.
In mijn ogen is het zo dat het meer aankomt op vastberadenheid en serieus met je postings en gebruiker omgaan. Hoe vaak lees ik wel niet, "schrijf je in op mijn forum, dan schrijf ik me in op jouw forum" Daar heb je toch geen f*ck aan!
Bij elk goed draaiend forum op internet draait het om het team van beheerders & moderators en uiteraard (allerbelangrijkst) een vaste kern van gebruikers die tot elkaar gebracht worden door een hobby of interesse.
Zo maar een forum beginnen over van alles en nog wat (zoals fokzine) lukt al haast niet meer omdat die markt al helemaal volzit met zeer goed draaiende forums. Kun je nog zoveel tijd steken in mooie templates enzo , maar als er geen markt/doelgroep voor is doe je alles voor niks.
Een forum draait alleen bij de gratie van haar gebruikers, alle mods die je toepast kunnen handig zijn maar ook daar moet je goed over nadenken.
Robert (die wel er serieus lijkt ze zijn