Database restore op lycos
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
ik snap er nix van, wat moet ik hiermee doen??webdev schreef:Mischien werkt dit. Zet dit in een willekeurige directory. zet et sql bestand er ook in en noem dat sql.sql . Vergeet niet om de db gegevens te wijzigen.Code: Selecteer alles
<? error_reporting( E_ALL ); function sdie($text) { echo "<span style=\"color: red;\">"; echo $text; echo "</span>"; die(); } // Maak verbinding met de db. alles we goed invullen. mysql_connect('Dbserver', 'Dbuser', 'Dbpass'); mysql_select_db('Dbname'); // Start met bufferen ob_start(); // include het sql bestand. Omdat de uitvoer gebufferd wordt komt er niks op het scherm include("sql.sql"); // Stop het bestand nu in een variabele $sql = ob_get_contents(); // Maak de buffer leeg. ob_end_clean(); if($sql == '') { sdie('SQL bestand is leeg.<br />' . $sql); } // Echo een wacht schermpje. echo "<html><body><div style=\"text-align: center;\"><h1>Even geduld AUB.</h1></div>"; $sql = explode(";", $sql); if(count($sql) == 0) { sdie('SQL bestand leeg. var bevat geen entrys'); } $count = 0; while(list($k, $v) = each($sql)) { if(!mysql_query($v)) { echo "<span style=\"color: red; padding: 10px; border: 1px #000000 solid;\">ERROR: " . mysql_error() . "<br />\n\nSQL: " . $v . "</span>"; } $count++; } if($count == 0) { sdie('0 Querys gedaan door lege while lus.'); } echo "Alles uitgevoerd"; // sluit de database mysql_close(); ?>
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
die error krijg ik overal...
en volgens mij zijn alle database gegevens wel juist..
Code: Selecteer alles
ERROR: No Database Selected
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
Ik heb die php file uitgevoerd op mijn server maar krijg de volgende foutmelding:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 10240 bytes) in /usr/local/psa/home/vhosts/arkemaspeelvoorzieningen.nl/httpdocs/LDODK/forum/sql.sql on line 13289
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Vrije ruimte op de server mag in mijn ogen het probleem niet zijn, aangezien ik eerder vandaag ong. 30 mb verwijderd heb.
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 10240 bytes) in /usr/local/psa/home/vhosts/arkemaspeelvoorzieningen.nl/httpdocs/LDODK/forum/sql.sql on line 13289
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Vrije ruimte op de server mag in mijn ogen het probleem niet zijn, aangezien ik eerder vandaag ong. 30 mb verwijderd heb.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer: