Wat is de rede....
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

op phpBBstyles.com was hier laatst ook een korte topic over waar dit in geplaatst werd:
http://www.phpbbstyles.com/viewtopic.php?p=69733#69733 (post van mariofiregamer)
Copyright laat je staan om respect te tonen voor de mensen die veel van hun tijd er in hebben gestoken.
Maar er zullen altijd verscheidene rotte appels in de grote hoop zitten, die om wat voor reden dan ook het CP weghalen.
http://www.phpbbstyles.com/viewtopic.php?p=69733#69733 (post van mariofiregamer)
Copyright laat je staan om respect te tonen voor de mensen die veel van hun tijd er in hebben gestoken.
Maar er zullen altijd verscheidene rotte appels in de grote hoop zitten, die om wat voor reden dan ook het CP weghalen.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Dat zijn geen rotte appels, dat zijn gewoon mensen die niet in de gate hebben dat iets waar wij waarde aanhechten weglaten. Hoevaak merken we niet als we een topic sluiten dat binnen enkele minuten de copyright weer goed terug op zijn plaats staat?
En CyberAlien reageert daar erg onprofessioneel en kinderachtig.
en nadat ze geholpen zijn, halen ze hem weer weg. erg jammer en toch ook een beetje triest.Stef schreef:Hoevaak merken we niet als we een topic sluiten dat binnen enkele minuten de copyright weer goed terug op zijn plaats staat?
voor zulke mensen is er maar een goede site

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Wout -- w00t
- Wout -- w00t
Mwhahah Bee lolBee schreef:We houden het wel ontopic, ladies.

Nu even ontopic, maar somige mensen doen het gewoon express,
Belangrijkste Example is neem ik aan al bekend

Maar waarom, juist om te doen dat ze het zelf gemaakt hebben, er zijn idd mensen die het geen besef van hebben gelukkig maar.
Maar er zijn ook mensen die het Express doen.
maar ik ben het mee eens met Stef dat Cyberalien, te ver gaat en nu niet echt vriendelijk overkomt.
Het kan altijd op een leukere manier worden op gereageerd

Maar de meeste mensen beseffen gewoon niet hoeveel tijd, moeite en inzet er inzit om een template of een forum software te maken.
Maar of somige mensen dat eens gaan beseffen, ik twijfel er aan.
Moest het eventjes kwijt, tot zover het Ontopic bericht

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nee Paul, Cyberalien reageert onbeschot zo openbaar,paul schreef:Ik denk dat cyberalien zo reageert, omdat hij "respect" wilt voor wat hij heeft gemaakt. Dat uit hij oa dmv zijn ©. Hij reageert niet netjes, maar snap zijn reactie wel. Jij hebt het gemaakt tenslotte, niet degene die het gebruikt!
Oke het Copy.. dat klopt, maar waarom op zoeen manier?, je kan het ook fatsoenlijk brengen.
Niet gelijk een Ban rank geven, als iemand een mening geeft?
Ik zeg niet dat ik hem geen gelijk geef, ik geef hem ook gewoon gelijk maar zijn reacties is enorm overdreven.paul schreef:Ik weet niet precies wat erachter zit, maar ik ben het zeker met cyber eens. Hij reageert ook absoluut onbeschoft, dat ben ik ook met je eens, maar toch vind ik hem gelijk hebben.
Dus op dat punt zitten we op een lijn.
Maar ik vraag me af waarom moet je het copywright (niet de footer ) maar de index van het admin panel laten staan?
Zo staat het eignelijk opgeschreven in het admin panel, van Cyberaliens styles
-
- Contacteer:
Ik vindt het onzin, waarom staat er op andere stylen dat niet?paul schreef:Ook in ACP is respect voor het werk van een ander.
Dat is zijn keuze. waarom weet ik niet maar zie het zo.
Jij maakt een eigen forum systeem. Om te laten zien wat je kan, en wat voor tijd je eraan hebt besteed, zet je je eigen naam eronder.
Omdat je toch weet dat mensen het weghalen, zet je het op meerdere plekke, zodat ze mischien gaan inzin wat voor werk erin zit.
Jij maakt een eigen forum systeem. Om te laten zien wat je kan, en wat voor tijd je eraan hebt besteed, zet je je eigen naam eronder.
Omdat je toch weet dat mensen het weghalen, zet je het op meerdere plekke, zodat ze mischien gaan inzin wat voor werk erin zit.
Ok, maar daaronder staat ook dat diegene die er ook zo overdenken ook een ban kunnen verwachten. Nou dan weet je dus echt niet waar hij mee bezig is. Iedereen heeft recht op een mening en die te openbaren, ook op zijn forum. Daarnaast helpt het niet ter bevordering van het copyright wel te laten staan.wizzzzzzzz schreef:Met dat figuur was meer voor gevallen, dus ik sta op zich niet vreend te kijken van Cyber zijn reactie...Stef schreef:
Ban zal zeker ook met dat figuur zijn gedrag op dat forum te maken hebben...
Kom daar regelmatig