marktplaats heeft ook en forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Carlo Claessen
-
- Carlo Claessen
ben ik het niet mee eens, het feit van support laat ik erbuiten, ik haal niks aan dat het een moet isStef schreef:Ik vind dat je zo de phpBB.nl Community een beetje voorschut zet en Nephrus heeft ook volkomen gelijk.
ik haal alleen aan dat het een schande is voor hun, in dit stuk vind ik het ook dus jammer dat ze zo snel sluiten, ik had gehoopt op wat meer reacties op phpbb.com
zal vanavond na het werk wel pb sturen, moet weg dus.........
http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=160
http://www.phpbb.com/support/license.php
De verontwaardiging is niet ongegrond, maar ik vindt deze reactie zeer onder niveau. Wacht op z'n minst een reactie af van de beheerders voor je op deze manier in het zonnetje zet. Je spreekt in naam van het hele phpBB team, maar ik krijg niet de indruk dat er vergaderd is over het wel of niet plaatsen van een dergelijk bericht?
Ironie ten top:

http://www.phpbb.com/support/license.php
De verontwaardiging is niet ongegrond, maar ik vindt deze reactie zeer onder niveau. Wacht op z'n minst een reactie af van de beheerders voor je op deze manier in het zonnetje zet. Je spreekt in naam van het hele phpBB team, maar ik krijg niet de indruk dat er vergaderd is over het wel of niet plaatsen van een dergelijk bericht?
Ironie ten top:

zielig ...That is Ebay's problem, not phpBB's problem. Please do not go to other sites and post messages like this because they do not keep the copyright notice at the bottom of their page.
If they ever request support on our forums (or distributed international support communities), they will be denied it.
Thanks.
Closing topic.
mensen werken er voor dan moeten ze ten minste het copyright behouden , of zeker niet het unne eronder plaatsten . net alsof mensen zullen kijken di support geven naar het copy , meenste leden hier hebben niet eens een site opgegeven in hun profiel
Eens. Met name het spreken voor de hele phpBB.nl community ("We verzorgen als online community") stuit me erg tegen de borst. Verder is het taalgebruik niet om over naar huis te schrijven (zowel NL als Engels), wat je statement al helemaal niet tengoede komt. Ik raad je aan om dit soort acties in het vervolg minimaal met je medeadmins te overleggen, en vooraf even de tekst eens goed door te nemen.Stef schreef:Ik vind dat je zo de phpBB.nl Community een beetje voorschut zet en Nephrus heeft ook volkomen gelijk.
-
Sluit ik me ook bij aan, slechte actie.headout schreef:Eens. Met name het spreken voor de hele phpBB.nl community ("We verzorgen als online community") stuit me erg tegen de borst. Verder is het taalgebruik niet om over naar huis te schrijven (zowel NL als Engels), wat je statement al helemaal niet tengoede komt. Ik raad je aan om dit soort acties in het vervolg minimaal met je medeadmins te overleggen, en vooraf even de tekst eens goed door te nemen.Stef schreef:Ik vind dat je zo de phpBB.nl Community een beetje voorschut zet en Nephrus heeft ook volkomen gelijk.

Barki.nl