Geen copyright? Geen support!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ook ik stem toe...Zet mij ook maar even in de lijst! :thumb:
CV de Bierbubbels on the road: http://www.bierbubbels.com
-
-
- Contacteer:
Ik ben akkoord dat ze "iets" van reclame of copyright gegevens zetten in de footer, maar kijkt eens naar al die files, staat bijna overal wel ergens reclame tussen die vermeld naar phpbb.com. Je mag gerust iets onder aan zetten in de footer, wat er nu staat is goed genoeg, maar al de rest dat de bezoeker niet kan zien is overbodig.
Iedereen gebruikt phpbb2 (of toch de meeste), het is een goed forum, ben ik allemaal mee eens. Maar ik vind dat ze geen extra texten zou mogen zetten in de index.php of gelijk waar, juist die copyright gegevens zijn voldoende.
Greet
Iedereen gebruikt phpbb2 (of toch de meeste), het is een goed forum, ben ik allemaal mee eens. Maar ik vind dat ze geen extra texten zou mogen zetten in de index.php of gelijk waar, juist die copyright gegevens zijn voldoende.
Greet
-
- Contacteer:
ONEENS!The cobra666 schreef:Ik ben akkoord dat ze "iets" van reclame of copyright gegevens zetten in de footer, maar kijkt eens naar al die files, staat bijna overal wel ergens reclame tussen die vermeld naar phpbb.com. Je mag gerust iets onder aan zetten in de footer, wat er nu staat is goed genoeg, maar al de rest dat de bezoeker niet kan zien is overbodig.
Greet
Die ingewikkelde bestanden zijn geschreven door de phpbb groep. Als je het copyright weghaalt is het net of je ze zelf hebt geschreven.
En werken er dingen anders door het copyright? Neen!
Lekker laten staan dus!
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Blaatpraat
- Contacteer: