Is dit een bug(-je) in phpBB?
phpBB 2.0.13 uitgebracht | Kritische update!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Niet op mijn server
Ik heb een phpbb-forum draaien, maar niet op mijn eigen server, maar via createforum (ik heb geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen, maar wel via deze site).
Nu kan ik alleen mijn admin-panel niet meer op. Kan dit met de update te maken hebben?
Nu kan ik alleen mijn admin-panel niet meer op. Kan dit met de update te maken hebben?
Greetz,
Tassie
Tassie
Re: Niet op mijn server
Wat gebeurt er wel?tasja71 schreef:Nu kan ik alleen mijn admin-panel niet meer op. Kan dit met de update te maken hebben?
Re: Niet op mijn server
Ik krijg een not-found melding. Inmiddels ben ik erachter wat er gebeurd is. Ik roep het forum aan binnen een domein en vanaf daar kan hij het admin-paneel niet vinden. Start ik het forum buiten het domein op, dan gaat het wel goed.mosymuis schreef:Wat gebeurt er wel?tasja71 schreef:Nu kan ik alleen mijn admin-panel niet meer op. Kan dit met de update te maken hebben?
Greetz,
Tassie
Tassie
Gelukt
Het is nu weer helemaal in orde. Ik kan het admin-panel alleen niet gebruiken als ik binnen mijn eigen domein zit (oranje-nassauschool.flappie.nl), maar als ik het forum zelf opstart, is er niets aan de hand. Paniek om niets dus... whahaha...
Greetz,
Tassie
Tassie