Ja maar dat kon ik in mijn file niet vinden, misschien wel door de keep unread, unread mod?.paul schreef:En als je nou gedaan had wat op die link gaf denet, was het OOK verdwenen
phpBB 2.0.20 is uitgebracht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ook weer zo, maar ik kan de code niet vinden.Bee schreef:Ik denk niet dat de Keep unread mod te maken heeft met je privéberichten
Heb geprobeert http://www.phpbb.nl/dl_details.php?view ... d=14&cat=1 binnen te halen, maar krijg sreeds een corupte zip, is dit bij jouw ook zo?.
Met groet, The Sting
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze melding in mijn admin paneel niet meer krijg..??
Zabor
Deze melding houdt tevens in dat men zonder dat ik het wil iets in het admin paneel kan neer zetten.Versie-informatie
Je forum lijkt niet bijgewerkt te zijn naar de laatste versie. Updates zijn beschikbaar voor jouw versie van phpBB, surf naar http://www.phpbb.com/downloads.php om de laatste versie te bemachtigen.
De laatst beschikbare versie is phpBB 2.0.20. Je draait phpBB 2.0.19
Zabor
En dat is nu net de clou en waar tot op heden nog niemand bij heeft kunnen helpen............updaten lukt niet wat voor reden dan ook, de ene keer wordt er een bepaald filetje niet gevonden en als ik dat dan conform de regels die ik op krijg aan pas dan herkent ie de versie niet, dus ik heb dat updaten maar opgegeven want dat wordt met al die fouten toch niets.
Zabor
Zabor
Ben al continue bezig geweest vanaf vrijdagavond, heb tal van vragen gesteld hier en geen enkel afdoend antwoordt gehad als alleen maar vage niets oplossende voorstellen.
Een backup maak ik ten alle tijde wanneer ik aan zoiets begin, maar had niet verwacht op een prof forum zo weinig kunde te vinden om het probleem op te lossen.....kom maar eens met een antwoord op de vraag waarom het forum bij update de versie niet herkent, de vraag was al eerder hier geplaatst maar tot op dit moment nog niet beantwoord, door gebrek aan kennis misschien? Zelf kom ik niet uit de it hoek, ik ben nog groot gebracht met een telraam en kroontjes pen maar heeft mij er niet van weerhouden om met de pc om te gaan..............dus bij deze Bee daag ik je uit om het probleem op te lossen.
Zabor
Een backup maak ik ten alle tijde wanneer ik aan zoiets begin, maar had niet verwacht op een prof forum zo weinig kunde te vinden om het probleem op te lossen.....kom maar eens met een antwoord op de vraag waarom het forum bij update de versie niet herkent, de vraag was al eerder hier geplaatst maar tot op dit moment nog niet beantwoord, door gebrek aan kennis misschien? Zelf kom ik niet uit de it hoek, ik ben nog groot gebracht met een telraam en kroontjes pen maar heeft mij er niet van weerhouden om met de pc om te gaan..............dus bij deze Bee daag ik je uit om het probleem op te lossen.
Zabor
Paul, we houden graag gewoon support op het forum zodat niet alleen Zabor zijn probleem oplost maar ook vele andere.
Ik stel voor dat Zabor even een nieuw topic waarin hij zijn probleem duidelijk beschrijft. Dan hebben we het overzicht en de benodigde informatie. En je zult dan ongetwijfeld snel uit de problemen zijn.
Ik stel voor dat Zabor even een nieuw topic waarin hij zijn probleem duidelijk beschrijft. Dan hebben we het overzicht en de benodigde informatie. En je zult dan ongetwijfeld snel uit de problemen zijn.
-
- Contacteer:
Ik ook maar toch update ik mijn forums zelf, zet zoals stef al aangeeft eens duidelijk weg wat er niet lukt...zodat ook anderen er wat aan hebben...en je probleem alsnog wordt opgelostZabor schreef:
, ik ben nog groot gebracht met een telraam en kroontjes pen maar heeft mij er niet van weerhouden om met de pc om te gaan..............dus bij deze Bee daag ik je uit om het probleem op te lossen.
Zabor
Uidagen om je probleem op te lossen..

Nee, zo maak je vrienden, Zabor. De mensen hier zijn allemaal vrijwilligers, en doen hun best je te helpen. Echter kunnen ze je alleen helpen als je duidelijk aangeeft wat je probleem is. Hiervoor hebben ze op het supportforum ook een supporttemplate gemaakt. Vul je die in en leg je duidelijk uit wat het probleem is, dan wordt je waarschijnlijk goed geholpen. Door met modder te gooien naar vrijwilligers bereik je alleen maar dat ze op een gegeven moment geen zin meer hebben om je te helpen.
Heb zelf ook een probleem wat ik niet opgelost krijg, maar ik zoek het eerder in mijn gebrekkige probleem analyse, dan de schuld bij anderen te leggen.Zabor schreef:Ben al continue bezig geweest vanaf vrijdagavond, heb tal van vragen gesteld hier en geen enkel afdoend antwoordt gehad als alleen maar vage niets oplossende voorstellen.
En om mensen te beledigen, die alleen maar vaststellen dat je schijnbaar iets niet goed doet of over het hoofd ziet, vind ik helemaal beneden peil.
Met groet, The Sting
Even een vraagje over admin/admin_forums.php.
Er staat:
Ik kan die van mij toch gewoon laten, die ondervangt de update toch al ?
Lotte
Er staat:
Code: Selecteer alles
#
#-----[ FIND ]---------------------------------------------
# Line 37
"auth_post" => AUTH_ALL,
"auth_reply" => AUTH_ALL,
#
#-----[ REPLACE WITH ]---------------------------------------------
#
"auth_post" => AUTH_REG,
"auth_reply" => AUTH_REG,
#-----[ BIJ MIJ ]---------------------------------------------
$forum_auth_ary = array(
'auth_view' => AUTH_ADMIN,
'auth_read' => AUTH_ADMIN,
'auth_post' => AUTH_ADMIN,
'auth_reply' => AUTH_ADMIN,
'auth_edit' => AUTH_ADMIN,
'auth_delete' => AUTH_ADMIN,
'auth_sticky' => AUTH_ADMIN,
'auth_announce' => AUTH_ADMIN,
'auth_vote' => AUTH_ADMIN,
'auth_pollcreate' => AUTH_ADMIN
Lotte
- Kurt Breezer
- Contacteer:
Quotes in privmsg?
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... 51#2079351
En anders moet je de update file even nalopen.

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... 51#2079351
En anders moet je de update file even nalopen.

Je kunt het gewoon laten.. inderdaadlot schreef:Ik kan die van mij toch gewoon laten, die ondervangt de update toch al ?