phpBB 3.0.0
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nieuw leven in een oud topic!
Bump kwadraat................. I know
Maar toch, is er al wat meer bekend over phpBB 3? Misschien dat het beheer hier wat meer wat dan de gemiddelde jan met de pet ... vandaar mijn vraag.
Wil wat nieuwe sites, met forums gaan maken, maar twijfel tussen wachten op phpbb3 en zelf een forum maken....
Maar toch, is er al wat meer bekend over phpBB 3? Misschien dat het beheer hier wat meer wat dan de gemiddelde jan met de pet ... vandaar mijn vraag.
Wil wat nieuwe sites, met forums gaan maken, maar twijfel tussen wachten op phpbb3 en zelf een forum maken....
Hoi Donny_nl,
Wanneer je Duitse leesvaardigheid redelijk is, kan je redelijk intressante informatie vinden op phpBB.de. Acyd Burn is ook op dat forum actief en wil soms nog wel wat intressante informatie loslaten.
Het Olympusforum van phpBB.de vind je hier: http://www.phpbb.de/viewforum.php?f=33
Wanneer je Duitse leesvaardigheid redelijk is, kan je redelijk intressante informatie vinden op phpBB.de. Acyd Burn is ook op dat forum actief en wil soms nog wel wat intressante informatie loslaten.
Het Olympusforum van phpBB.de vind je hier: http://www.phpbb.de/viewforum.php?f=33
... Maar ik modereer (nog) niet.
Wat? Er zit enorm veel veruitgang in vergeleken met een jaar geleden. Jij doet mee aan het code project? Jij zou dat toch moeten zien.paulus schreef:Eh, tja, er komt wat vooruitgang in, maar het is niet echt veel meer als het was. Weet niet of er dit jaar nog een release komt.

Ik verwacht dit jaar wel een release en precies op 9 mei. Want dat heb ik bij de poule ingevuld.

Tis niet echt dood, maar schiet ook niet op. Laatste bericht in het forum daarover was op 19 december, daarna is nog wel wat msn contact gelegt maar niet super veel. Er zijn wel plannen van hoe en wat het gaat worden 
Als er eenmaal een beta is, gaat het denk ik vrij snel ja. Denk dat die er dit jaar komt, en dan begin volgende jaar de eerste stable.

Als er eenmaal een beta is, gaat het denk ik vrij snel ja. Denk dat die er dit jaar komt, en dan begin volgende jaar de eerste stable.
- waltdisneydvd
- Contacteer:
Ik denk dat je gewoon 2.0.19 moet gebruiken. Lijkt me slimmer dan wachten tot 2007. En ik denk dat ik ook bij het verschijnen van 3.x nog even wacht met overstappen. 2.0.x werkt goed, en op enkele kleine dingen na, heb ik er geen commentaar op. Pas als 3.x een tijdje werkt, en ik gezien heb welke beperkingen en mogelijkheden het heeft, zal ik beslissen of ik overstap.
Inderdaad, mocht je een nieuw forum willen opstarten, begin dan met 2.0.19 en wacht niet op phpBB 3.0.x daarnaast is het geen probleem om direct na de release van phpBB 3 er op over te stappen, want er ging daarvoor al een lange tijd van bugfixes te voren. Ze releasen hem pas als ze denken dat er geen bugs meer inzitten. 

Er komt een upgrade script voor phpBB 3.waltdisneydvd schreef:Maar gaat alles dan om of is het gewoon een extra grote verbetering op de huidige (mijn zorg is dus of ik mijn forum opnieuw moet doen of gewoon kan bijwerken)
- waltdisneydvd
- Contacteer: