Invision Power Board niet langer gratis
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- desert spider
-
- Contacteer:
Idd het overstappen zal zeker gebeuren
Ik zat dus in die crew van IPBnl (Maarten
) en ben nu ook maar overgegaan op phpBB omdat ik toch iets zal moeten met de site van mn vriendin
't is wel een hele omschakeling want hier moet ik nog zoeken hoe t allemaal zit, het is wel simpeler in elkaar gezet zoals ik t nu zie

Klopt maar ik kom er toch wel uit met de meeste dingen :p en wil het niet lukken kan ik altijd nog hier terechtmosymuis schreef:Dat is het zeker; de source van IPB is op een heel wat hoger niveau geschreven dan phpBB. En dat is voor het modden zeker een nadeel.BladiN schreef:het is wel simpeler in elkaar gezet zoals ik t nu zie

dat is misshien ook omdat vbulletin verschrikkelijk lelijk is...Stefkuh schreef:Ongetwijfeld zal phpBB meer gebruikt worden.
Maar goed, wie is er zo gek om het geld te betalen?
Ik denk dat het niet veel zal uithalen, aangezien ik haast nog nooit een vBullitin board ben tegengekomen. Maar we zullen zien.
ik zou geld wille betale om het niet te moeten gebruiken....
mishien zal phpbb meer gebruikt worden als ze nog meer werk maken van 2.2...
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
Eigenlijk vind ik IPB verschrikkelijk onhandig. Op een zeer goed computersupport forum gebruiken ze het ook(zonde). Eerst hadden ze een oudere versie. Ik kon amper de post bericht knop vinden. En als ik mijn profiel wou aanpassen moest ik eerst van een stuk of zes menuutjes aanklikken voordat ik vond wat ik zocht.
En toen ze een donatie kregen gingen ze de nieuwe versie kopen!
Die is bijna net zo erg alleen ziet die er iets gelikter uit en is de post knop wat gemakkelijker te vinden.
En bovendien valt phpBB veel meer aan je smaak aan te passen. Als ik later een bedrijfswebsite met forum zou hebben zou ik denk ik eentje van phpBB nemen.
Wat me ook verbaasd is de houding van sommige over phpBB. Het zou verschrikkelijk onveilig zijn. Niet aan te passen, heel erg lelijk en erg moeilijk te installeren. Dat vind ik erg vreemd, omdat ik nooit zoiets heb meegemaakt. Alleen wist ik aan het begin niet hor ik moest installeren(phpBB) maar dat kwam omdat ik toen nog in bijna alles wat met de computer te maken had een verschrikkelijke beginner.
Bovendien kan je met phpBB plus ook een heleboel doen. En met de MODs, de templates en een beetje webprogammeur/designer kan je phpBB helemaal aanpassen aan je eigen wensen.
Oja misschien wel nutteloos, maar in de lijst van de meest gesproken talen op forums staat Nederlands vierde. Best knap voor zo'n mini landje.
EDIT: Ik Heb net even op de Nederlandse IPB site gekeken. Volgensmij zijn ze niet officieel, want ze hebben IPB 1.3.1 en volgensmij was dat een gratis oudere versie.
En toen ze een donatie kregen gingen ze de nieuwe versie kopen!
Die is bijna net zo erg alleen ziet die er iets gelikter uit en is de post knop wat gemakkelijker te vinden.
En bovendien valt phpBB veel meer aan je smaak aan te passen. Als ik later een bedrijfswebsite met forum zou hebben zou ik denk ik eentje van phpBB nemen.
Wat me ook verbaasd is de houding van sommige over phpBB. Het zou verschrikkelijk onveilig zijn. Niet aan te passen, heel erg lelijk en erg moeilijk te installeren. Dat vind ik erg vreemd, omdat ik nooit zoiets heb meegemaakt. Alleen wist ik aan het begin niet hor ik moest installeren(phpBB) maar dat kwam omdat ik toen nog in bijna alles wat met de computer te maken had een verschrikkelijke beginner.
Bovendien kan je met phpBB plus ook een heleboel doen. En met de MODs, de templates en een beetje webprogammeur/designer kan je phpBB helemaal aanpassen aan je eigen wensen.
Oja misschien wel nutteloos, maar in de lijst van de meest gesproken talen op forums staat Nederlands vierde. Best knap voor zo'n mini landje.
EDIT: Ik Heb net even op de Nederlandse IPB site gekeken. Volgensmij zijn ze niet officieel, want ze hebben IPB 1.3.1 en volgensmij was dat een gratis oudere versie.
sudo apt-get remove windows