Vraagjuh
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vraagjuh
Dit klinkt misschien beetje noob, maar ik vraag me af, hoe je een signature kunt maken, waar de stats van je forum instaan zoals velen hier hebben, maar het moet dus een site zijn die update...ik snap het niet helemaal, plz leg uit hoe dit werkt, en hoe ik het zelf kan maken?!
:thumb: alvast bedankt voor jullie aandacht :thumb:
:thumb: alvast bedankt voor jullie aandacht :thumb:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=2486 
//edit
DraGonX was me voor... maar de topic die ik noemde heeft meer pagina's!

//edit
DraGonX was me voor... maar de topic die ik noemde heeft meer pagina's!

Laatst gewijzigd door mosymuis op 29 jan 2004, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Uiteraard... elke keer dat een bezoeker het plaatje opvraagt, dus op elke pagina op elk forum waar jij een post hebt geplaatst, worden weer een X aantal kb's van je server geladen. Als je veel post en de omvang van het plaatje fors is kan je dat dus gaan merken ja...P.T. schreef:ik had eerst ook zoiets, maar volgens mij slikt hij wel wat dataverkeer mee als je die op verschillende fora gebruikt. of niet?

-
bbcode.tpl en posting_body.tpl
Zijn bbcode.tpl en posting_body.tpl bij elke template hetzelfde of verschilt dat?
Zal wel niet zo zijn, omdat dat het met index_body.tpl, overall_header.tpl e.d. ook niet is, maar misschien is het toch?
edit: wou nieuwe topic openen, maar verkeerde knopje
Zal wel niet zo zijn, omdat dat het met index_body.tpl, overall_header.tpl e.d. ook niet is, maar misschien is het toch?
edit: wou nieuwe topic openen, maar verkeerde knopje

Re: bbcode.tpl en posting_body.tpl
posting_body.tpl is zeker niet overal gelijk, en bbcode.tpl kan ook afwijken. Maar dat is bij deze laatste niet vaak het geval.Headstrong schreef:Zijn bbcode.tpl en posting_body.tpl bij elke template hetzelfde of verschilt dat?
-