ik zoek een paar goede programma's voor mijn forum
voor php bewerken gebruik ik crimson editor,
ik had laatst fille/filla zilla om te uploaden, maar kan dat programma nergens vinden en me harde schrijf waar het op stond doet het niet meer, heb geen backup gemaakt, heel stom natuurlijk.
ik had alleen maar problemen met lycos dus weet iemand van jullie een goede, gratis, nederlandse host??
ik hoop dat iemand me kan helpen
×××Jes
[Verplaatst] programma's
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Voor het uploaden kun je WS-FTP LE gebruiken.
Wat betreft de host, hier zijn al zoveel onderwerpen over, dus zoek even en lees ze rustig door. In het Tutorials & Oplossingen forum staat ook een onderwerp betreffende hosts.
Wat betreft de host, hier zijn al zoveel onderwerpen over, dus zoek even en lees ze rustig door. In het Tutorials & Oplossingen forum staat ook een onderwerp betreffende hosts.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
ik wilde eigenlijk precies hetzelfde gaan tikken maar je was me net voor 
maar om toch even een nuttige toevoeging te doen... php documenten kun je in feite al met kladblok bewerken, maar ik zelf geef de voorkeur aan dreamweaver MX... dat blijf ik het meest ideale ervoor vinden.

maar om toch even een nuttige toevoeging te doen... php documenten kun je in feite al met kladblok bewerken, maar ik zelf geef de voorkeur aan dreamweaver MX... dat blijf ik het meest ideale ervoor vinden.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !