ik heb een nieuwe goede host nu heb ik een acount emailtje gehad
waarin me adress staat die ik moet opgeven aan me domain name.
sit staat erin
The next step now is for you to point your domain to our servers. You do this by asking the company that registered your domain name to point your domain name to:
ns1.freehosting-breezeland.com ip address 212.5.219.24
and
ns1.hostgroup1.com ip address 212.5.219.32
IK SNAP ER GEEN MOER MEER VAN WEET IEMAND WAT DAN ME SITE ADRESS IS DUS NIE DIE DOMAIN NAME MAAR SITE ADRESS WAAR DE DOMAIN NAME NAARTOE GAAT ZEG MAAR
Help plzz metme hosting
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Help plzz metme hosting
War is not about dying for your country, its about letting the other pour bastards die for his!!
http://www.callofduty.nl/
http://www.callofduty.nl/
Het bedrijf wat jouw domeinnaam in beheer heeft, moet de domeinnaam doorverwijzen naar:
and
Als iemand dan jouw domeinnaam invult wordt die automatisch doorverwezen naar je nieuwe host en merkt hier niets van. Als jouw domeinnaam nu in gebruik is, dan gebeurt nu precies hetzelfde, hij wordt alleen doorverwezen naar een andere host.
Vraag dus aan het bedrijf waar je de domeinnaam hebt geregistreerd of zij deze wijzigingen willen invoeren.
and
Als iemand dan jouw domeinnaam invult wordt die automatisch doorverwezen naar je nieuwe host en merkt hier niets van. Als jouw domeinnaam nu in gebruik is, dan gebeurt nu precies hetzelfde, hij wordt alleen doorverwezen naar een andere host.
Vraag dus aan het bedrijf waar je de domeinnaam hebt geregistreerd of zij deze wijzigingen willen invoeren.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !