http://davincstyle.phpbb3.net/forums.html
Maar hij weet niet meer waar hij het aangemaakt heeft.
Ik zoek eigelijk hetzelfde forum, omdat we elkaar dan met dingen kunnen helpen. Dus weet iemand misschien waar hij het vandaan zou kunnen hebben?

en waarom is dat dan aangeradenJan Marques schreef:Het is natuurlijk wel veel meer aangeraden om je eigen, standalone forum te beginnen! Overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
Ik denk dat ongeveer 9/10 mense die een mf gebruiken, nog nooit van een mod gehoort hebben, en hartstikke blij zijn met een eigen, voor hun perfect, forum. Dat sommige mensen meer (mods ed) willen, zijn de wat meer "slimmere" mensen.BetaDevil schreef:Dat is aangeraden omdat die mensen later waarschijnlijk mods op hun forum willen hebben, dan moet je een eigen forum starten en dan ben je alles kwijt.
Dat is het nou, juist. Ik heb het ook wel geprobeerd, maar ik kom er niet helemaal uit. Het begint hier al:Jan Marques schreef:Het is natuurlijk wel veel meer aangeraden om je eigen, standalone forum te beginnen! Overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
Hoe stap ik dan naar zo'n 'host' over?Jan Marques schreef:Het is natuurlijk wel veel meer aangeraden om je eigen, standalone forum te beginnen! Overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!